- 20 000 – 35 000 Kč
- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Rozšiřujeme náš tým! Na centrálu naší personální společnosti aktuálně hledáme novou posilu na pozici náboráře pro naše dlouholeté i nové klienty (zejména výrobní a logistické společnosti). Uvítáme pozitivně naladěného, pracovitého kolegu, který bude rád součástí stabilního a pohodového kolektivu.
• zajištění kompletního náborového procesu
• kooperace s klienty, řešení nastavení výběrového procesu
• aktivní vyhledávání kandidátů na sociálních sítí a v interní databázi
• komunikace s kandidáty, vedení pohovorů, zpracování hodnocení
• příprava inzerce, práce s inzertními portály a sociálními sítěmi
• zajištění veškeré související administrativy, reporting
• účast na pravidelných poradách, spolupráce s kolegy v Česku a na Slovensku
• návštěvy pracovních veletrhů, HR konferencí apod.
• SŠ/VOŠ/VŠ vzdělání
• zkušenosti na pozici náboráře (permanent placement) v personální agentuře podmínkou
• český jazyk na úrovni rodilého mluvčího podmínkou
• pokročilá znalost anglického jazyka (komunikace s klienty, kandidáty, zpracování profilů)
• přehled na pracovním trhu, zájem o trendy v oblasti zaměstnávání
• vysoké pracovní nasazení, proaktivita
• organizační a komunikační schopnosti
• spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost
• dlouhodobý pracovní poměr
• kvalitní zaškolení
• příjemné pracovní prostředí na Praze 10
• skvělý kolektiv, pravidelné firemní akce
• možnost občasného home office
• občerstvení na pracovišti
• stravenkový paušál
• řada firemních benefitů – vzdělávání, školení, jazykové kurzy, Multisport Karta / Cafeterie / příspěvek na penzijní připojištění
• mobil a notebook k dispozici
• možnost parkování zdarma přímo v areálu pracoviště
• nástup ideálně ihned
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?