- 45 000 – 48 000 Kč
- Plný úvazek

Co bude náplní Tvojí práce?
Vytváření reportů a analýz týkajících se obchodní výkonnosti a výsledků napříč celou společností pro vedení společnosti a mateřskou společnost v UK.
Analýza finančních výsledků (porovnání vůči budgetu/forecastu, identifikace klíčových problémů a požadovaných akcí).
Dohled nad dodržováním projektových rozpočtů (spolupráce na přípravě business casů, finanční analýzy/reporty).
Participace na projektu výběrové strategie.
Spolupráce s týmy napříč společností, poskytování odborné pomoci a konzultací.
Co od Tebe očekáváme?
1 rok praxe (reporting / analytická role).
Vysokoškolské vzdělání v ekonomické či technické oblasti.
Pokročilá znalost angličtiny (slovem i písmem, vstupy a výstupy v angličtině).
Pokročilá znalost MS Office (zejména Excel).
Analytické myšlení, důslednost, zodpovědnost.
Dobré komunikační schopnosti, flexibilita.
Základní znalost účetní metodologie a principů.
Výhodou je:
Praxe v účetnictví, controllingu nebo finančního reportingu.
Účetní certifikace (ACCA/CIMA).
Znalost systému IBM Cognos či podobného analytického nástroje.
Co Ti nabízíme?
Různorodou a zodpovědnou práci.
Příležitost rozvinout své stávající znalosti a dovednosti a naučit se novým – po nástupu projdeš důkladným systémem zaškolením, na svém rozvoji budeš pracovat díky interním tréninkům i každodenním praktickým zkušenostem.
Ke své každodenní komunikaci budeš mít svěřený mobilní telefon a notebook.
Motivující ohodnocení.
Možnost být součástí přátelského, otevřeného týmu, kde Ti kolegové rádi pomohou nejen s důkladným zaškolením a kde si všichni „tykají“.
Flexibilitu v podobě 37,5 hodinového pracovního týdne, pružného začátku a konce pracovní doby a vlastního řízení času.
Kartu MultiSport, díky níž můžeš využívat vstup do sportovních a relaxačních zařízení na území celé ČR.
Další benefity: 25 dnů dovolené, čaj a kávu na pracovišti, 2 dny volna na účast na charitativních a dobrovolnických aktivitách, stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, pro čerstvé tatínky 3 dny volna, a další.
Kde budeš pracovat?
Místo výkonu Tvé práce bude na centrále společnosti: Olbrachtova 9/2006, 140 00 Praha 4.
Kdo bude Tvůj nadřízený?
Business Performance & Controlling Manager.
Líbí se Ti tato pozice a máš chuť se k nám přidat? Zašli nám svůj profesní životopis – pečlivě každý čteme a každému odpovídáme, protože ve všem, co děláme, ctíme naše hodnoty: Otevřenost, Respekt a Odpovědnost.
Proč pracovat právě u nás? Podívej se, co Ti v Providentu můžeme nabídnout: http://provident.jobs.cz/cs/chci-byt-zamestnancem/proc-provident/nase-hodnoty
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?