Asistentka ředitele společnosti

Pracovní poměr práce na plný úvazek
Smluvní vztah pracovní smlouva
Práce vhodná také pro absolventy
Lokalita Praha
Firma COMGUARD a.s.
Min. vzdělání Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

O nás

pro B2B distribuční společnost

Máte možnost pracovat s nejnovějšími IT technologiemi, s informačními systémy, plánovat čas obchodního ředitele společnosti, komunikovat v rámci segmentu středních a velkých zákazníků či s resellerskou sítí. Díky komunikaci se zahraničními partnery navíc zdokonalíte i svoji angličtinu. V neposlední řadě se zapojíte do plánování a realizování aktivit obchodního oddělení.

Máte příležitost stát se členem přední české distribuční společnosti, která podporuje týmovou práci a profesionální lidské vztahy.

Působnost: Praha 9, Freyova 27
Nástup: možný ihned

Náplň práce:

  • Time management nadřízeného vč. organizace obchodních schůzek
  • Realizace, kontrola a podpora obchodní administrativy nadřízeného
  • Úzká spolupráce a podpora jednotlivých oddělení společnosti
  • Práce s interními informačními systémy (vč. CRM)
  • Komunikace s obchodními partnery a výrobci
  • Podpora marketingu při plánování firemních akcí

Co od Vás očekáváme:

  • Vhodné i pro absolventy nebo bez praxe v oboru, po MD
  • SŠ s maturitou, výhodou je vzdělání technického nebo ekonomického zaměření
  • Velmi dobré organizační a komunikační schopnosti
  • Iniciativní přístup, ochota učit se a navrhovat nové řešení a postupy
  • Spolehlivost, zodpovědnost, pečlivost a samostatnost
  • Flexibilní pracovní nasazení a reprezentativní vystupování
  • Uživatelskou znalost PC: MS Office (Excel, Word) a Internet
  • Znalost AJ (slovem i písmem na komunikativní úrovni), jiné jazyky jsou výhodou
  • Výborná znalost gramatiky ČJ
  • Bezúhonnost a dobrý zdravotní stav

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Práci ve stabilním a přátelském kolektivu
  • Možnost osobního růstu a vzdělávání
  • Prostor pro iniciativní a tvořivou práci
  • Spolupráci s předními světovými výrobci (např. Trellix (McAfee), SOPHOS, Rapid7)
  • Komunikaci s významnými obchodními partnery v ČR a v zahraničí
  • Bonusové ohodnocení a pružnou pracovní dobu
  • Zaměstnanecké výhody – podle délky zaměstnání (5 týdnů dovolené, home office,  sick days, bezplatný tarif na volání a data, sportovní a kulturní akce, kurzy osobního rozvoje, lekce AJ, out door team building atd.)
  • Možnost seznámit se s různými obory lidské činnosti – bezpečnostní složky, média, finance, utility, výroba,…

Životopis s fotografií a motivační dopis zasílejte na: Odpovědět na inzerát_xxx

Benefity

  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na volný čas
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti

Máte zájem o tuto nabídku? Odpovědět na inzerát

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2022 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena