- Plný úvazek

Jsme Globus, rodinná firma založená už v roce 1828. Zakládáme na poctivosti a férovosti, proto u nás zákazníci najdou kvalitní výrobky i služby. A totéž platí pro naše zaměstnance.
PRACUJTE TAM, KDE si vážíme samostatnosti při práci a rozhodování.
Jsme Globus, rodinná firma založená už v roce 1828. Jsme hrdí na to, co děláme. Zákazníkům nabízíme kvalitní zboží a vstřícnou obsluhu. Svým zaměstnancům jistotu a budoucnost. Vytváříme takové prostředí, aby se u nás dobře nakupovalo i pracovalo.
Co vás čeká
Spolupráce na rozvoji IGlobus jak při expanzi této služby (roll-out nových lokalit), tak i rozvoj především logistických procesů v provozu IGlobus. Hlavní cíl pozice je revize stávajících procesů a postupů a předkládat následné návrhy k jejich zlepšení případné jejich zavedení pro praxe. Samotné řešení technických problémů (obslat IT, procesů), které je potřeba proaktivně řešit. Vaším partnerem budou kolegové z provozu (hypermarketů), IT a logistiky. Nemine vás ani sledování KPI´s logistických procesů a operativní analýzy. A někdy také bude potřeba vytvořit manuál pro školení našich zaměstnanců.
Nejedná se čistě o administrativní práci v kanceláři, více budete přímo v provozu a to v Praze na Zličíně, případně občas zavítáte do Ostravy)
Koho hledáme
Středoškoláka / vysokoškoláka se zaměřením na logistiku. Výhodou je praxe 2-3 roky v logistice koncovému zákazníkovi. Výhodou je pokud se domluvíte v AJ. Dáme příležitost i juniornějšímu uchazeči, kterého zaškolíme.
Nabízíme
- smlouva na dobu neurčitou
- zvýhodněné volání i pro členy rodiny
- před Vánoci 13. mzda
- po 3 letech 25 dní dovolené
- stravenky
- celoroční 10 % zaměstnanecká sleva
- příspěvek na penzijní pojištění
- možnost home office
Fajn, že jste dočetli až sem, teď už jen zbývá poslat nám svůj životopis.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?