- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Jsme Globus, rodinná firma založená už v roce 1828. Zakládáme na poctivosti a férovosti, proto u nás zákazníci najdou kvalitní výrobky i služby. A totéž platí pro naše zaměstnance.
Vhodná pro absolventy
PRACUJTE TAM, KDE si vážíme samostatnosti při práci a rozhodování.
Jsme divize společnosti Globus ČR, v.o.s., která pro hypermarkety zajišťuje kompletní servis v oblasti výstavby, facility managementu, expanze a nákupu zařízení a služeb potřebných pro jejich správu a provoz.
Do oddělení technického nákupu v současné době hledáme posilu na pozici Specialista odpadového hospodářství.
Jedná se o nově otevíranou pozici, která bude spojená zejména s přechodem na cirkulární ekonomiku. S tím se pojí zodpovědnost za komplexní agendu odpadového hospodářství pro všechny naše hypermarkety v ČR, od zefektivnění procesů třídění odpadů, přes evidenci množství odpadů, zajištění prodeje druhotných surovin, zabezpečení svozu odpadů až po kontrolu nákladů odpadového hospodářství a prezentaci výsledků.
Na pozici specialisty budete ve spolupráci s právním oddělením uzavírat smlouvy s dodavateli služeb a dohlížet na plnění domluvené spolupráce. Důležitým úkolem bude aktivně optimalizovat koncepci odpadového hospodářství vedoucí ke snižování množství odpadu a nákladů na odpadové hospodářství, koncepci komunikovat s řediteli našich hypermarketů a výsledky prezentovat vedení společnosti.
Neočekáváme, že najdeme hotového „odpadáře“, který bude mít přehled o celé problematice, ale uvítáme například absolventa některé z enviromentálních věd, případně někoho, kdo má o zmiňovanou oblast zájem a chce sebe i společnost v této oblasti rozvíjet.
Dále Vás čeká Vás komunikace s interním zákazníkem především s kolegy z technického nákupu a řediteli našich hypermarketů. Pozice je též spojená s cestování po celé České republice, k tomu Vám bude k dispozici služební automobil (možné využít i pro soukromé kilometry). Řidičský průkaz skupiny B je tedy podmínkou.
Férová mzda a řada dalších benefitů
- smlouva na dobu neurčitou
- služební vůz i k soukromým účelům
- možnost část práce vykonávat na Home Office
- zvýhodněné volání i pro členy rodiny
- před Vánoci 13. mzda
- po 3 letech 25 dní dovolené
- příspěvek na penzijní připojištění 6.000,- ročně
- stravenky za 109,-
- celoroční sleva 10 % na nákupy v Globusu
- příspěvek na penzijní pojištění
Fajn, že jste dočetli až sem. Teď už jen zbývá poslat nám svůj životopis
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?