Sla & Reporting Professional

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

If you know what SLA, OLA or KPI mean and would like to apply your knowledge in an established international SSC, there's a new opportunity newly opened for you.

As an SLA & REPORTING PROFESSIONAL, you would be responsible for:

  • Developing and maintaining CSS Europe reporting structures
  • Defining and maintaining SLAs, OLAs, KPIs, and stats definition documents, as well as working instructions for all processes
  • Understanding the processes, services, policies and internal controls related to analyzed data
  • Globally aligning and updating of SLAs, OLAs, KPIs & stats definitions and metrics
  • Preparing sub/regional monthly reporting packs, including trending analysis
  • Data mining, sampling, testing and analysis
  • Preparing HR & finance analyses and packs for supported countries, e.g. AP/AR analysis
  • Interacting with department leads to determine reasons for trends and one-off movements
  • Providing functional help and advice to CSS colleagues Maintaining data gathering questionnaires (e.g. Survey Monkey) and expanding usage into all functional areas as applicable
  • Ad-hoc reporting
  • Planning and managing SLA reporting transitions

REQUIREMENTS:

  • A degree in Finance or related areas is desired
  • Strong Excel experience (pivot tables, macros, foundations of VBA)
  • Experience in a similar position within an international Shared Service Centre
  • Understanding and practical knowledge of processes in Finance
  • The ability to work independently and as part of a team
  • Strong process orientation, knowledge of process design tools
  • The ability to prioritize, multi-task, and work under pressure

BENEFITS:

  • 25 days of vacation
  • Meal vouchers
  • Cafeteria
  • Health and accident insurance
  • Trainings
  • Events
  • Opportunity for career growth both horizontally and vertically
  • Stable employment and high standards of work

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

JOBSTART s.r.o. | JOBSTART s.r.o. | Praha Praha
  • 80 000 – 99 999 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
EVROPA services Czech s.r.o. | EVROPA services Czech s.r.o. | Praha Praha
  • 60 000 – 180 000 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 14. listopadu
Ředitelství silnic a dálnic s. p. | Ředitelství silnic a dálnic s… | Nusle, Praha Nusle, Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. listopadu
Uměleckoprůmyslové museum v Praze | Uměleckoprůmyslové museum v… | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 12. listopadu
Kiwi.com s.r.o. | Kiwi.com s.r.o. | Brno Brno
  • od 30 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 20. září
Tarifomat, s.r.o. | Tarifomat, s.r.o. | Brno Brno
  • 18 000 – 19 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 31. října
Klik.cz & ePojisteni.cz s.r.o. | Klik.cz & ePojisteni.cz s.r.o. | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. dubna
SV metal spol. s r.o. | SV metal spol. s r.o. | Letohrad Letohrad
  • od 80 Kč / hod
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 11. prosince
ADÉLKA a.s. | ADÉLKA a.s. | Pelhřimov Pelhřimov
  • 22 000 – 25 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 11. prosince
Lázně Poděbrady, a.s. | Lázně Poděbrady, a.s. | Poděbrady Poděbrady
  • od 17 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 11. prosince
ABZAKOVO spol. s r.o. | ABZAKOVO spol. s r.o. | Hradec Králové Hradec Králové
  • 18 000 – 20 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 8. ledna
peopleTObusiness s.r.o. | peopleTObusiness s.r.o. | Praha Praha
  • 25 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 11. prosince
LaserPlastic s.r.o. | LaserPlastic s.r.o. | Staré Město, Praha Staré Město, Praha
  • 25 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 9. ledna

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Broker Investment, s.r.o., Deklarace odpovědného podnikání z. s., Randstad HR Solutions s.r.o., Penta Hospitals CZ, s.r.o., Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o., JOBSTART s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., AGENTURA PLUS, spol. s r.o., INDEX NOSLUŠ s.r.o., Partners Financial Services, a.s., NET4GAS, s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., HVLD Management s.r.o., EVROPA services Czech s.r.o., Česká pošta, s.p., mBlue Czech, s.r.o., Twisto payments a.s., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, Česká spořitelna, a.s., Národní technické muzeum, Stavební bytové družstvo STAVBAŘ, družstvo, EKOSPOL a.s., Pojišťovna VZP, a.s., Gastro Group Service s.r.o., Ředitelství silnic a dálnic s. p., Institut klinické a experimentální medicíny, Metrostav a.s., Grafton Recruitment s.r.o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, Triangle Recruitment CZ s.r.o., VINCI Construction CS a.s., Bageterie Boulevard, RIXO a.s., Rex Concepts BK Czech s.r.o., Uměleckoprůmyslové museum v Praze, HOFMANN WIZARD s.r.o., Ubbe s. r. o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Pracovník / pracovnice správy pohledávek, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Finanční analytik / analytička, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Finanční kontroling, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Pokladník / Pokladnice, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Úvěrový specialista / specialistka, Insolvenční specialista / specialistka, Analytik / analytička IT, Konzultant / konzultantka IT, Specialista / specialistka IT, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Referent / Referentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Specialista / specialistka nákupu, Specialista / specialistka ve službách, Realitní makléř / makléřka, Stavební inženýr / inženýrka, Obchodní manažer / manažerka, Oblastní manažer / manažerka, Personální manažer / manažerka, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Finanční účetní, Mzdový / mzdová účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha, Radlice, Praha, Nové Město, Praha, Vokovice, Praha, Nusle, Praha, Řepy, Praha, Karlín, Praha, Střížkov, Praha, Vinohrady, Praha, Stodůlky, Praha, Staré Město, Praha, Veleslavín, Praha, Holešovice, Praha, Smíchov, Praha, Krč, Praha, Chodov, Praha, Michle, Praha, Vysočany, Praha, Hloubětín, Praha, Černý Most, Praha, Břevnov, Praha, Celá ČR

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

policie design