- Plný úvazek

Albert Česká republika, s.r.o.
Supervizor dodávek
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Albert Česká republika, s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás
Albert je známou značkou po celém Česku a více než 300 našich obchodů obslouží každý týden čtyři miliony zákazníků. Supermarkety i hypermarkety najdou zákazníci v každém kraji. Albert se řadí k největším soukromých zaměstnavatelům v zemi. Nabízíme práci a příležitosti pro rozvoj širokému spektru profesí a cílových skupin – od absolventů škol všech úrovní přes maminky po mateřské a rodičovské dovolené po aktivní důchodce; od provozních profesí v našich prodejnách přes jejich management až po vysoce specializované pozice v mnoha odděleních naší centrály nebo v logistice.
V Albertu jsme hrdí na svoji práci, protože naším cílem je pomáhat Čechům jíst a žít lépe. Každý z našich kolegů odvádí denně neuvěřitelný kus práce, abychom mohli našim zákazníkům nabízet zdravější, šetrnější a lokální potraviny. Proto práce, kterou společně odvádíme, není „jen práce“. Je to práce, která je smysluplná pro nás, pro naše komunity, pro naši zem a pro naši planetu. Je to práce, která dává smysl!
Co vám nabízíme
- zajímavé finanční ohodnocení s ročním bonusem
- stravné navíc ke mzdě ve výši 2 580 Kč
- firemní kulturu založenou na otevřenosti a neformálních vztazích
- možnost zaškolení, vzdělávání, profesní růst
- širokou škálu zaměstnaneckých benefitů zaměřených nejen na podporu zdraví (slevy na nákup, příspěvek na dopravu, Multisport karta, 20 dnů dovolené a 5 dnů rekondičního volna, zvýhodněný tarif volání O2), dny zdraví atd.
- členství ve skupinách pořádajících exkurze k dodavatelům, rozvojové workshopy, výlety, letní kino, únikové hry a další
Co u nás budete dělat
- zajišťovat provoz centra ISP (vychystávání objednávek na prodejně)
- dohlížet na dodržování vysoké kompletnosti objednávek a předávání objednávek řidičům
- vytvářet plány dopravy dle závozových oken
- poskytovat procesní i technickou podporu vychystávačů na prodejnách
- vést evidenci docházky a pracovních výkonů pracovníků
- konsolidovat a kontrolovat vychystané objednávky
- monitorovat a zodpovídat za reklamační procesy v rámci transportu zboží, případně řešit vzniklé nesrovnalosti
- dohlížet na dodržování stanovených procedur a procesů skladování
Co od vás očekáváme
- znalost práce na PC (Word, Excel)
- ochotu pracovat na 8hodinové směny v rozmezí 5:00-21:30 hodin, včetně víkendů
- komunikační a organizační schopnosti, příjemné vystupování, orientace na zákazníka
- ŘP sk. B výhodou
Jaký jsme zaměstnavatel
- podporujeme zdravý životní styl: sportujeme a relaxujeme se zvýhodněnou kartou MultiSport, používáme aplikaci Zdrabert na podporu fyzického i mentálního zdraví, máme program Prevence s Albertem a pořádáme Dny zdraví, všem zaměstnancům pravidelně rozdáváme ovocné svačiny, na Albert linku pomoci se můžeme v nesnázích obracet my i naši rodinní příslušníci
- pětkrát ročně využíváme slevy na rodinný nákup
- dbáme na společenskou a ekologickou zodpovědnost: jsme největší firemní dárce potravin, papírové účtenky nahrazujeme elektronickými, provozujeme Nadační fond Albert, pravidelně darujeme neprodané potraviny, spolupracujeme s lokálními dodavateli, pořádáme charitativní běhy na podporu dětských domovů, podepsali jsme Chartu diverzity
- jsme inovativní: rekonstruujeme a modernizujeme svoje prodejny, distribuční centra a kanceláře, v prodejnách instalujeme samoobslužné pokladny a elektronické cenovky, pracujeme s Albert scanem a chytrými váhami, díky věrnostní aplikaci Můj Albert nakupujeme výhodně
- zaměstnáváme více než 20 000 kolegů
- jsme součástí nadnárodní skupiny Ahold Delhaize
- obsloužíme u nás týdně 4 000 000 zákazníků
- působíme na trhu přes 30 let (od roku 1991)
- máme více než 340 prodejen po celé ČR, 3 distribuční centra a e-shop Albert Online
V našich inzerátech používáme tzv. generické maskulinum, mužský rod pro souhrnné označení mužů i žen.



