- Plný úvazek
Jsme největší externí callcentrum v České republice. Do našeho týmu hledáme kolegy všech věkových kategorií, ať je Vám 20 nebo třikrát tolik, jste vítáni!
SUPERVIZOR SPECIALISTŮ ZÁKAZNICKÉ LINKY COLONNADE
Přidejte se do týmu největšího provozovatele call center v ČR – Comdata Czech a.s. Hledáme kolegy všech generací. Nabízíme jistotu pravidelného výdělku a naprosto transparentní podmínky.
MÁME PRO VÁS PŘIPRAVENO:
Práci v dynamickém a zajímavém prostředí rychle se rozvíjející společnosti
Samostatnou a zodpovědnou práci
Prostor pro seberealizaci a osobní růst
Odpovídající finanční ohodnocení
Širokou škálu zajímavých zaměstnaneckých benefitů (stravenky, masáže, multisportovní a benefitní karty, slevy u partnerů, zaměstnanecké výhodné tarify, týmové a firemní akce atd.)
Místo výkonu práce v centru Liberce – výborná dopravní dostupnost
Nástup dle domluvy
NÁPLŇ PRÁCE:
Vedení, motivace a rozvoj svěřeného týmu
Práce s telefonními specialisty na denní bázi
Zaškolení specialistů a soustavná práce na jejich rozvoji
Spolupráce na náboru nových zaměstnanců
Zodpovědnost za provoz na call centru
Pravidelné hodnocení kvality hovorů, zpětná vazba operátorům, online náslechy, koučování
Zajištění a vyhodnocení výsledků, reporting
Zodpovědnost za zlepšování efektivity procesů v rámci svého týmu
Plánování směn, docházka zaměstnanců
HLEDÁME KOLEGU, KTERÝ:
Má minimálně středoškolské vzdělání
Má výborné organizační, komunikační a prodejní dovednosti
Time management mu není cizí
Je odolný vůči stresu, orientuje se na výsledek
K řešení nedostatků využívá proaktivní přístup
Zkušenosti s vedením týmu jsou podmínkou
Zkušenosti s prací v call centru nebo ze zákaznického servisu výhodou
Znalost MS Office je pro něj samozřejmostí