- 40 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek
Jsme největší externí callcentrum v České republice. Do našeho týmu hledáme kolegy všech věkových kategorií, ať je Vám 20 nebo třikrát tolik, jste vítáni!
SUPERVIZOR SPECIALISTŮ ZÁKAZNICKÉ LINKY COLONNADE
Přidejte se do týmu největšího provozovatele call center v ČR – Comdata Czech a.s. Hledáme kolegy všech generací. Nabízíme jistotu pravidelného výdělku a naprosto transparentní podmínky.
MÁME PRO VÁS PŘIPRAVENO:
Práci v dynamickém a zajímavém prostředí rychle se rozvíjející společnosti
Samostatnou a zodpovědnou práci
Prostor pro seberealizaci a osobní růst
Odpovídající finanční ohodnocení
Širokou škálu zajímavých zaměstnaneckých benefitů (stravenky, masáže, multisportovní a benefitní karty, slevy u partnerů, zaměstnanecké výhodné tarify, týmové a firemní akce atd.)
Místo výkonu práce v centru Liberce – výborná dopravní dostupnost
Nástup dle domluvy
NÁPLŇ PRÁCE:
Vedení, motivace a rozvoj svěřeného týmu
Práce s telefonními specialisty na denní bázi
Zaškolení specialistů a soustavná práce na jejich rozvoji
Spolupráce na náboru nových zaměstnanců
Zodpovědnost za provoz na call centru
Pravidelné hodnocení kvality hovorů, zpětná vazba operátorům, online náslechy, koučování
Zajištění a vyhodnocení výsledků, reporting
Zodpovědnost za zlepšování efektivity procesů v rámci svého týmu
Plánování směn, docházka zaměstnanců
HLEDÁME KOLEGU, KTERÝ:
Má minimálně středoškolské vzdělání
Má výborné organizační, komunikační a prodejní dovednosti
Time management mu není cizí
Je odolný vůči stresu, orientuje se na výsledek
K řešení nedostatků využívá proaktivní přístup
Zkušenosti s vedením týmu jsou podmínkou
Zkušenosti s prací v call centru nebo ze zákaznického servisu výhodou
Znalost MS Office je pro něj samozřejmostí

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.