- 25 000 – 49 999 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Otevíráme lidem dveře k nové kariéře. Je to ale stále obchod, i když úplně jiný, než jste pravděpodobně zažili jinde. Našim klientům pomáháme najít talentované pracovníky a dále růst díky službám, které poskytujeme. Přidejte se do našeho týmu ManpowerGroup - největší personální společnosti v ČR.
Náš záběr v oblasti HR sahá od recruitmentu přes outsourcing, marketing, až po HR consulting. To vše našim klientům můžeme nabídnout! Pojďte s námi propojovat zajímavé pracovní nabídky významných klientů s talentovanými lidmi. Hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Sales Manager pro plzeňský region!
Co budete mít u nás na starosti:
- akvizici nových klientů na základě předem definovaných obchodních cílů,
- zaměření Vaší obchodní činnosti na Plzeňsko, Karlovarsko a západ Prahy,
- prodej služeb společnosti ManpowerGroup (především služby Permanent Placement),
- spolupráci jednak na projektech našich nejvýznamnějších klientů a zároveň i s našimi kolegy na pobočkách, kteří se starají o samotný nábor,
- definici budoucí obchodní strategie v regionu a rozvíjení dalších obchodních příležitosti,
- účast a zastupování společnosti ve výběrových řízeních,
- tvoření prezentací a cenových nabídek,
- vedení obchodních jednání (v českém i anglickém jazyce),
- pravidelný reporting, plánování rozpočtu, aj.
Hledáme především někoho, kdo umí klienta vyslechnout, pochopit jeho potřeby a navrhnout řešení na míru.
Dále byste měl/a mít:
- obchod prostě v krvi a aktivní přístup k práci (nesmíte se bát zvednout telefon a vyrazit vstříc novým příležitostem),
- velmi dobrou znalost anglického jazyka (s některými našimi klienty se česky nedorozumíte),
- více než vaše ego nás bude zajímat co dokážete a co jste schopen/schopna se naučit (rádi k sobě přivítáme otevřenou osobnost s touhou po úspěchu),
- uvítáme zkušenosti z recruitmentu (rádi dáme příležitost někomu, kdo má v našem oboru již zapuštěné kořeny),
- oceníme zkušenosti z předchozí obchodní činnosti (pokud je nemáte, můžete je trumfnout vaším nadšením pro práci).
Za Vaši práci Vám můžeme nabídnout:
- motivující mzdové ohodnocení včetně bonusové složky
- silné zázemí jedničky na trhu personálních služeb
- kancelář v centru Plzně (..a ten výhled!)
- možnost využití služebního automobilu i pro soukromé účely
- časovou flexibilitu s možností využití home office
- zaškolení a další rozvojové aktivity včetně jazykových kurzů v pracovní době
- oporu ostatních kolegů v týmu (máme ve svých řadách ostřílené obchoďáky, kteří se s Vámi rádi podělí o získané zkušenosti),
- množství benefitů: mobilní telefon, notebook, stravenky, týden dovolené navíc, sick days, Cafeterie, Multisport karta, firemní akce, a další.
A co teď? Pošlete nám své CV, nebo odkaz na LinkedIn profil. Těšíme se na setkání!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?