- 50 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
Nabízíme služby v oblasti komerční bezpečnosti. Zajišťujeme převážně ostrahu obchodních center a prodejen velkého a malého retailu, ale své služby poskytujeme i klientům z oblasti kancelářských budov nebo průmyslových podniků. Stále rozšiřujeme náš pracovní tým zejména na střežených objektech. Přidejte se k nám.
Nabízíme služby v oblasti komerční bezpečnosti. Zajišťujeme převážně ostrahu obchodních center a prodejen velkého a malého retailu, ale své služby poskytujeme i klientům z oblasti kancelářských budov nebo průmyslových podniků. Stále rozšiřujeme náš pracovní tým zejména na střežených objektech. Přidejte se k nám.
Obchodní zástupce (M/Ž) pro služby a produkty v oblasti ostrahy a údržby
Hledáme obchodníka se zájmem o inovace a rozvoj!
Pokud jste kreativní, zapálení pro integrovaný facility management a máte chuť se ponořit do oblasti údržby a ostrahy obchodních center, průmyslových areálů, logistických areálů a prodejen ve velkém i malém retailu, pak je tato pozice určena právě Vám!
Specializujeme se na poskytování služeb v oblasti integrovaného facility managementu. Vaše role bude klíčová pro rozvoj a prodej našich produktů a jejich přizpůsobení potřebám našich klientů. Budete spolupracovat s našimi odborníky na facility management a ostrahu, vytvářet strategie pro obchod, inovace a vylepšení našich služeb.
Hledáme ambiciózního jedince, který je schopen přinášet nové nápady a koncepce do našeho týmu. Máte-li zkušenosti s prodejem FM služeb a technologií nebo byste ji rádi získali, tak jste pro nás ten správný člověk!
Oceníme také silné analytické schopnosti a schopnost pracovat samostatně. Necháme vám velký prostor, protože víme, že schopná nezávislá osobnost vyžaduje svobodu a prostor.
Přidejte se k nám a budete mít jedinečnou příležitost přispět k rozvoji naší společnosti v oblasti facility managementu
Vaše zodpovědnosti budou zahrnovat péči o stávající klienty, identifikaci nových trhů a příležitostí, administrativu a implementaci nových produktů na trhu.
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete svůj životopis
Nabízíme vám inspirativní pracovní prostředí, výzvy, které posunou vaše schopnosti na další úroveň, a odměnu, která odpovídá vašemu přínosu.
Přihlaste se hned teď a přijměte výzvu stát se součástí naší společnosti.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?