O nás
Chcete pracovat v moderním prostředí dynamicky se rozvíjející společnosti? Přidejte se do našeho týmu, který nyní rozšiřujeme o německy mluvícího pracovníka dispečinku.
Jsme rodinná firma Expedo, která je na trhu již od roku 2009. Zabýváme se online prodejem nábytku a příslušenstvím. Naším cílem je spokojený zákazník a jeho bezstarostný nákup.
Náplň práce:
- efektivní plánování tras a zajištění přepravy
- komunikace se zákazníky a podílení se na jejich spokojenosti s našimi službami
- administrativa nezbytná k vedení dokumentace a evidence
- koordinace práce pro tým řidičů a závozníků
Co od Vás očekáváme:
- znalost NJ min. na úrovni B2
- znalost práce na PC a balíčku Microsoft Office
- organizační schopnosti
- logické myšlení a umění se rychle rozhodnout
Velmi oceníme Vaše případné zkušenosti s danou pozicí
Co Vám můžeme nabídnout:
- práce na plný úvazek
- odpovídající mzdové ohodnocení
- stravenkový paušál
- benefit formou 20% slevy na naše zboží
- 5 dní sick days (dny volna na zotavenou k dovolené navíc)
- firemní akce
- dárky k významným příležitostem
- možnost nákupu elektroniky za zvýhodněné ceny – smarty.cz
- možnost profesního vzdělání
U nás celý výběr nových pracovníků probíhá rychle. Setkáte se s Vaším potenciálním vedoucím a personalistkou, proberete vše podstatné o práci v Expedu a pracovním místě. Velice rádi zodpovíme všechny Vaše dotazy.
Tak pojďte pracovat k nám! Těšíme se na Vás!
Benefity
- Sickdays
- Firemní akce
- Slevy na firemní zboží
- Příspěvek na stravování
- Přátelské prostředí
- Parkoviště