- 50 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek

Pomáháme vytvářet z bydlení domov v jedenácti evropských zemích - už více než 40 let. Našimi zákazníky jsou profesionálové i kutilové, kteří u nás vždy naleznou všechno, co potřebují pro stavbu, bydlení, zahradu a techniku. Přidejte se k nám a pracujte ve společnosti, která vám nabízí příjemné pracovní zázemí a postará se o vaše odborné zaškolení - víc než polovina našich zaměstnanců je s námi 5 a více let.
Jste rozený obchodník a máte slušný přehled a zkušenosti na trhu se stavebním materiálem? Pokud je vaše odpověď na tuto otázku kladná, pak se skvěle hodíte do našeho týmu! Nechte rozkvést vaši úspěšnou budoucnost! Naši větší zákazníci profitují z vašeho přátelského a kompetentního způsobu poradenství, které každému z nich přinese komplexní řešení jejich různorodých požadavků a potřeb.
Náplň práce
• aktivní péče o klíčové zákazníky ve svěřené oblasti (Kolínsko, Nymbursko, Kutnohorsko až na Vysočinu)
• zpracování návrhů, projektů a kalkulací dle požadavků
• vyhledávání a získávání nových obchodních příležitostí
• zajištění dostupnosti zboží pro zákazníky ve spolupráci s prodejnou a přímo s dodavateli
• zpracování přehledů a reportů dle standardů společnosti
• středoškolské vzdělání
• relevantní zkušenosti v obchodě se stavebním materiálem minimálně 2 roky
• výborná znalost a orientace na trhu (sortiment, zákazníci, konkurence)
• řidičský průkaz skupiny B
• silné prozákaznické myšlení a obchodní duch
• samostatnost a radost z práce s lidmi
• příjemné pracovní prostředí
• služební automobil i k soukromým účelům, mobilní telefon, laptop
• motivující finanční ohodnocení
• týden dovolené navíc
• stravenky v hodnotě 150 Kč
• zaměstnanecké slevy na nákup
• příspěvek na penzijní připojištění
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?