- Zkrácený úvazek

Grafton Recruitment s.r.o.
Administrative support with Turkish - HR department
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
This is a unique opportunity to start with a company which aims to drive the market worldwide!
Your main responsibilities will be:
- Up-dating, archiving and processing of employment contracts
- On-boarding administration
- Payroll documentation
- Liason with local HR departement, improving of HR processes
- Daily communication with employees or hiring manager
REQUIREMENTS:
- Fluent English and Turkish (daily communication)
- Good PC skills
- Detail and customer oriented person
- Ability to solve urgent matters
- Experience in HR administration is a big advantage
- Strong sense of responsibility
BENEFITS:
- Attractive financial package
- Flexible working hours
- 5 weeks of holidays
- Language courses
- Cafeteria system
- Modern offices
- International dynamic environment
- Opportunity for professional growth