- Plný úvazek
O nás
Jsme personálně poradenská společnost zaměřená na executive search a poradenství v oblasti HR. Spolupracujeme s významnými tuzemskými i zahraničními klienty, kterým zajišťujeme komplexní a na míru šitý personální servis. Stavíme na dlouhodobém partnerství jak s klienty - obchodními partnery, tak s kandidáty.
Náplň práce:
- Vedení technické evidence svěřených objektů či zakázek, bytových a nebytových prostor ve správě
nemovitostí – zodpovědnost za bezchybnou a úplnou evidenci svěřených zakázek. - Provádění prvotní pasportizace a průběžné aktualizace technických dat u svěřených objektů.
- Zajišťování technické správy na svěřených zakázkách.
- Zajišťování cenových nabídek do poptávkových řízení.
- Zajišťování havarijních oprav a servisních zásahů, spolupráce s údržbáři.
- Zodpovědnost za komplexní a úplné zajišťování technické správy, havarijních oprav a servisních
zásahů na všech svěřených zakázkách. - Zajišťování revizí a pravidelných zkoušek technických zařízení dle bezpečnostních norem a
technických předpisů – zodpovědnost za včasné zajišťování těchto zkoušek a revizí. - Aktivní účast při reklamačních řízeních, vedení evidence reklamací – zodpovědnost za včasné
uplatňování a následné vedení reklamačních řízení. - Aktivní spolupráce se subdodavateli a dodavateli.
- Spolupráce při řešení pojistných událostí.
- Objednávání, řízení, kontrola a evidence prací v rámci stanovených pravomocí.
- Zodpovědnost za kontrolu dodavatelských faktur.
- Práce v interních systémech společnosti.
- Účast na shromáždění vlastníků a schůzích výborů SVJ.
- Aktivní účast při zajištění pohotovostní služby.
- Reprezentace společnosti – udržování vysoké úrovně vztahů se zákazníky společnosti, se smluvními
partnery a dodavateli.
Váš profil:
- Působil/a jste na obdobné pozici ve správě nemovitostí min. 3 roky.
- Máte zkušenosti ve správě bytových domů, konkrétně SVJ.
- Máte dokončené středoškolské vzdělání, ideálně v technickém oboru.
- Ovládáte bez problémů aplikace MS Office.
- Hovoříte plynně anglicky (na úrovni B2).
- Máte řidičský průkaz skupiny B a jste aktivní řidič/ka.
- Zakládáte si na prozákaznickém přístupu – spokojenost zákazníka je pro Vás na prvním místě a se
zákazníky vždy jednáte vstřícně a profesionálně. - Jste samostatný/á, svoji práci si dokážete dobře zorganizovat a jste odolný/á vůči zátěži.
- Máte proaktivní přístup k práci, rád/a přicházíte s návrhy pro zlepšení.
Co Vám můžeme nabídnout:
- Motivující finanční ohodnocení a výkonnostní prémie.
- Možnost podílet se na strategickém rozvoji rychle rostoucí společnosti se silným zázemím.
- Perspektivu dlouhodobé spolupráce.
- Služební automobil i pro soukromé účely.
- Notebook, mobilní telefon.
- Přátelský pracovní kolektiv.
Benefity
- Sickdays
- Finanční bonusy a prémie
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Kafetérie
- Příspěvek na stravování
- Přátelské prostředí
- Občerstvení na pracovišti



