- 38 000 – 63 000 Kč
- Plný úvazek
Rád*a bys zúročil*a své obchodní a technické dovednosti a pomohl*a tak rozvíjet úspěšný projekt, který inovuje trh pronájmů? Hledáš práci, kde můžeš uplatnit smysl pro organizaci a komunikační skills, ale zároveň bys rád*a své pracovní dny osvěžil*a výjezdy do terénu (na byty, o které se budeš starat)?
V rámci prémiové služby Ideální nájemce pečujeme o více než 2800 bytů, z toho se jich v Budějovicích (a přilehlém okolí) nachází zhruba 40. Nyní hledáme k nám do týmu novou posilu, která si tyto byty vezme pod svá křídla, a to jak z hlediska obchodního, tak z hlediska toho správcovského a technického.
Pečovat o byty ve svěřeném portfoliu po obchodní stránce:
Starat se o svěřené byty po technické stránce:
Co o své práci řekla Domča z Plzeňského regionu:
„Je to o komunikaci jak s majiteli tak podnájemníky, ale i o vymýšlení rychlých řešení při opravách bytu nebo řešení nečekaných problémů. Jedná se o různorodou práci, u které se člověk nenudí.”
Budeš na to sám*a – v regionech mimo Brno a Prahu nemáme ve správě bytů tolik, proto tuto roli zvládá plnit jedna pověřená osoba.
Práce pokrývá jak správu, tak obchod a bude jí dost – počítej proto s tím, že se dost najezdíš
Jedná se o full remote spolupráci bez možnosti práce z kanceláře – vzhledem k malému zastoupení kolegů v regionech (mimo Brno a Prahu) v nich nejsme schopni zajistit kanceláře, na všem však pracujeme a kdykoliv tě rádi uvidíme v brněnských nebo pražských officech
Tak co? Máš chuť se k nám přidat?
Pošli nám pár slov o sobě a životopis nebo odkaz na tvůj LinkedIn, díky kterému tě můžeme lépe poznat.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.