- Plný úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Máte zkušenosti jako hlavní účetní nebo vedoucí účetního oddělení? Umíte vést a motivovat tým? Komplexní znalost účetnictví a MS Excel je Váš každodenní chléb? Pokud je odpověď 3x ANO, tak se pojďte ucházet o pozici HLAVNÍ ÚČETNÍ (50 - 70.000 Kč)
* Zodpovědnost za kompletní účetnictví
* Umět vést a motivovat juniornější kolegy v týmu (kontrola mezd)
* Zpracovávání reportů
* Spolupráce s auditory
* Příprava daňových přiznání a ročních závěrek
* Tvorba interních metodik a předpisů
* Komunikace s obchodním a logistickým oddělením
* Praxe na obdobné pozici minimálně 5 let
* Středoškolské vzdělání v oboru účetnictví
* Komplexní znalost účetnictví a fakturace
* Zkušenosti s přípravou daňových přiznání a sestavování daňových výkazů
* Schopnost optimalizovat účetní procesy + nastavení
* Zkušenost s programem ESO 9 (velkou výhodou)
* Znalost MS Excel na výborné úrovni
* Možnost ubytování v Děčíně
* Možnost parkování před společností
* 25 dní dovolené
* 3 dny sick days
* Stravenkový paušál
* Příspěvek na životní pojištění
* Občerstvení na pracovišti
* Teambuildingy
* Kurzy a školení pro seberozvoj
* Lokalitu: Děčín
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?