- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Máte zkušenosti jako hlavní účetní nebo vedoucí účetního oddělení? Umíte vést a motivovat tým? Komplexní znalost účetnictví a MS Excel je Váš každodenní chléb? Pokud je odpověď 3x ANO, tak se pojďte ucházet o pozici HLAVNÍ ÚČETNÍ (50 - 70.000 Kč)
* Zodpovědnost za kompletní účetnictví
* Umět vést a motivovat juniornější kolegy v týmu (kontrola mezd)
* Zpracovávání reportů
* Spolupráce s auditory
* Příprava daňových přiznání a ročních závěrek
* Tvorba interních metodik a předpisů
* Komunikace s obchodním a logistickým oddělením
* Praxe na obdobné pozici minimálně 5 let
* Středoškolské vzdělání v oboru účetnictví
* Komplexní znalost účetnictví a fakturace
* Zkušenosti s přípravou daňových přiznání a sestavování daňových výkazů
* Schopnost optimalizovat účetní procesy + nastavení
* Zkušenost s programem ESO 9 (velkou výhodou)
* Znalost MS Excel na výborné úrovni
* Možnost ubytování v Děčíně
* Možnost parkování před společností
* 25 dní dovolené
* 3 dny sick days
* Stravenkový paušál
* Příspěvek na životní pojištění
* Občerstvení na pracovišti
* Teambuildingy
* Kurzy a školení pro seberozvoj
* Lokalitu: Děčín

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.