Kreativní poutnictví hledá poutníka (poutnici) komunikace

Broumov, Náchod

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Máme pro vás tisíce pracovních příležitostí, které čekají právě na vás:
Zobrazit všechny nabídky
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Pokročilý B2) ,
Český jazyk (Velmi pokročilý C1)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

O nás

Kreativní poutnictví je koncept, který vznikl v rámci kandidatury Broumova na titul Evropské hlavní město kultury. Koncept zarezonoval celou Evropou a odborná porota Broumovu doporučila tento koncept dál rozvíjet.
Cítíte se také jako kreativní poutník*poutnice? Chcete nám pomoct koncept dál šířit?

Právě teď hledáme do týmu komunikační poutnici či poutníka, které*mu srdce bije pro kreativní poutnictví a pro Broumovsko.

 

Termín nástupu 1.2.2024 nebo dle dohody.

Náplň práce:

  • příprava a realizace komunikačního plánu a čerpání rozpočtu
  • péče o sociální sítě a jejich správa (Facebook, Instagram a LinkedIn) včetně placených reklam (Google Analytics, Meta Business Suite)
  • vytváření obsahu a práva webových stránek
  • grafická příprava obsahu sociálních sítí (Canva)
  • příprava a rozesílání tiskových zpráv a newsletterů (SmartEmailing)
  • psaní článků, zajišťování reportáží a další propagace v regionálních i národních médiích
  • navazování a udržování kontaktu s médii a novináři
  • řízení spolupráce s externími specialisty a dodavateli (např. grafické, DTP, tiskové, audiovizuální služky)
  • úzká spolupráce s členy a členkami týmu, účast na koordinačních schůzkách

Co od Vás očekáváme:

  • KREATIVITU a chuť stát se kreativním poutníkem*poutnicí
  • samostatnost a zodpovědnost
  • zkušenosti z oblasti marketingu a propagace
  • znalost aktuálních nástrojů online i offline marketingu a schopnost je využívat
  • schopnost pracovat s textem, znalost gramatiky a cit pro jazyk
  • úroveň anglického jazyka minimálně B2 slovem i písmem
  • dobrý time-management
  • schopnost rychlé reakce na změny a aktuální dění
  • výbornou uživatelskou znalost práce na PC

Co Vám můžeme nabídnout:

  • práci na poloviční úvazek
  • zajímavou a tvůrčí práci
  • příjemné pracovní prostředí - možnost práce v coworkingu v broumovském klášteře
  • částečnou možnost práce z domova
  • pracovní notebook a telefon
  • plat podle dohody, zkušeností a předpokladů

 

Pokud jste se v popisu našli a vidíte svoji budoucnost v našem týmu, zašlete nám životopis a motivační dopis (max. 1 NS). Oba dokumenty zasílejte na email e-mail přes odpovědní formulář do 22.12.2023.

Vybraní uchazeči*uchazečky budou pozváni na osobní pohovor.

Benefity

  • Práce z domova
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Kafetérie
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na stravování

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

aktuální zkušenost