Project Financial Analyst

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Graduates with an interest in finance now have a great opportunity to start building their career in a renowned international company offering a range of consulting services.

If you wish to gain highly useful experience in financial analysis, work in English with a bunch of young and motivated people like yourself, you may be in luck!

Have a look at what you’d be involved with on a daily basis. As a FINANCIAL ANALYST you will mostly:

  • learn how to do forecasts and prepare budgets for projects
  • become an expert at understanding of and presenting financial information
  • process supporting documentation such as contracts and invoices
  • perform analyses to track the progress of your assigned projects
  • analyze the results and learn to come up with improvements
  • communicate with project managers and report your findings
  • provide accounting and administrative support to your team
  • produce various reports using Excel and SAP
  • get skilled at communicating with various audiences

In addition to learning all of this, you will also develop a multitude of soft and interpersonal skills that will help you grow both personally and professionally. The company makes sure all new employees are properly trained so your transition into working world is smooth and stress-less. You will be pleasantly surprised by the offered benefits as well as company culture and down-to-earth environment.

REQUIREMENTS:
What do you need to become a financial analyst?

  • Bachelor degree is enough, preferably in the field of economics, finance, business administration or management
  • Candidates with some professional experience are most welcomed as wekk
  • English language is a must as you will perform your work in English and should be able to talk to your foreign colleagues over coffee
  • MS Office, you should be familiar with Excel
  • Analytical mind and the ability to process data
  • Positive attitude and team spirit
  • Motivation to learn and develop

BENEFITS:

  • Vacation – up to 25 days
  • Meal vouchers
  • Employee Discounts
  • Referral Bonus
  • Sick Days

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

PetCenter CZ s.r.o. | PetCenter CZ s.r.o. | Košíře, Praha Košíře, Praha
  • 35 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
dnešní
O2 Czech Republic a.s. | O2 Czech Republic a.s. | Praha Praha
  • 60 000 – 90 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
dnešní
LEROS, s.r.o. | LEROS, s.r.o. | Zbraslav, Praha Zbraslav, Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
dnešní
FERATT fashion s.r.o. | FERATT fashion s.r.o. | Staré Město, Praha Staré Město, Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
HP TRONIC Zlín, spol. s r.o. | HP TRONIC Zlín, spol. s r.o. | Dejvice, Praha Dejvice, Praha
  • 33 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
JISTU recruitment s.r.o. | JISTU recruitment s.r.o. | Praha Praha
  • 45 000 – 80 000 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
Work Service Czech s.r.o. | Work Service Czech s.r.o. | Liberec Liberec
  • 20 000 – 29 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 7. listopadu

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Engel & Völkers, Global Truck s.r.o., Partners Financial Services, a.s., AicansoCall SE, H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o., AGENTURA PLUS, spol. s r.o., Grafton Recruitment s.r.o., Hotel Prokop Square, XXXLutz, mBlue Czech, s.r.o., Ubbe s. r. o., Broker Investment, s.r.o., Asociace školních sportovních klubů České republiky, z.s., Městská část Praha 3, PetCenter CZ s.r.o., O2 Czech Republic a.s., LEROS, s.r.o., Deklarace odpovědného podnikání z. s., Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, Evolution CZ s.r.o., Správa železnic, státní organizace, Rex Concepts PLK Czech s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., M1 PROJECT Sport s.r.o., HP TRONIC Zlín, spol. s r.o., eDO finance, a.s., CLEANCAT s.r.o., Tesco Stores ČR a.s., FERATT fashion s.r.o., BBH, advokátní kancelář, s.r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., Trenkwalder a.s., Metrostav a.s., RIXO a.s., Louda Auto a.s., Advantage Consulting, s.r.o., CPHCL Panorama, s.r.o., INTERACTION s.r.o., JISTU recruitment s.r.o., Automyčka Express s.r.o., STAEG, spol. s r.o., PETR VOJTA s.r.o., RA8 GROUP s.r.o., 6S ENTERTAINMENT CZ s. r. o., PM Česká republika, s.r.o., Česká spořitelna, a.s., ProfesKontakt, s.r.o., Orienta Czech s.r.o., Coweo Technologies s.r.o., Česká pošta, s.p., EKOSPOL a.s., Waf-Waf Group s.r.o., Etimos Human s.r.o., TLV s.r.o., Generální finanční ředitelství, CreditPortal, a.s., McDonald's ČR spol. s r.o., ETERNITIS s.r.o., Alerta s.r.o., Mattoni 1873 a.s., SYNERGIE, s.r.o., GLOBAL ASSISTANCE a.s., Rex Concepts BK Czech s.r.o., Film Dekor spol. s r.o., Special Service International, spol. s r.o., CellCo, s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Recepční, Referent / Referentka, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Bankovní specialista / specialistka, Finanční analytik / analytička, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Odborný asistent / asistentka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Úvěrový specialista / specialistka, Manažer / manažerka v gastronomii, Obsluha lidí, Provozní / F&B Manager, Specialista / specialistka IT, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Pomocný pracovník / pracovnice v obchodě, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, Vedoucí obchodu, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Náborář / Náborářka, Trenér / Trenérka, Herec / Herečka, Kadeřník a holič / Kadeřnice a holička, Manikér a pedikér / Manikérka a pedikérka, Manažer / manažerka kvality, Provozní manažer / manažerka, Personální manažer / manažerka, Specialista / specialistka státní správy, Úředník / Úřednice, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Aranžér / Aranžérka, Finanční specialista / specialistka, Finanční účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Smíchov, Praha, Praha, Vokovice, Praha, Žižkov, Praha, Háje, Praha, Košíře, Praha, Zbraslav, Praha, Radlice, Praha, Kamýk, Praha, Libeň, Praha, Černý Most, Praha, Nové Město, Praha, Staré Město, Praha, Břevnov, Praha, Dejvice, Praha, Horní Počernice, Praha, Krč, Praha, Jinonice, Praha, Hostivař, Praha, Modřany, Praha, Hloubětín, Praha, Újezd nad Lesy, Praha, Vinohrady, Praha, Strašnice, Praha, Holešovice, Praha, Řepy, Praha, Vysočany, Praha, Dolní Chabry, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT