- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti:
o Zodpovědnost za proces, jeho rozvoj a optimalizaci v podniku
o Zodpovědnost za tvorbu a aktualizaci směrnic a pracovních návodů relevant-ních pro proces SCM
o Péče o skladovací prostory společnosti (místo, regály, speciální skladovací místa, kapacity,
opravy, výměny)
o Optimalizace toku materiálů v podniku
o Zodpovědnost za stavy zásob a pravidelné inventury
o Zodpovědnost za dodávky a fakturaci výrobků
o Plánování, objednávání, řízení dodávek surovin
o Plánování, objednávání, řízení „externích kooperací“
o Zodpovědnost za shodu s regulativy pro zahraniční obchod (Customs and Trade Compliance) ve
spolupráci s korporátním oddělením
o Odborná komunikace s relevantními odděleními v rámci podniku a se sester-skými závody
(Rakousko, Slovensko, USA, Indie)
Požadavky na uchazeče
o VŠ 1. / 2. stupně preferována
o Zkušenosti v logistice podniku výhodou
o Zkušenosti z projektového managmentu výhodou
o Zkušenosti s prací v SAP na úrovni Key User výhodou (MM, SD)
o Anglický jazyk na úrovni B2, Německý jazyk výhodou
o Dobré analytické schopnosti s efektivním využitím vhodných nástrojů na ana-lýzu dat
o Ochota vzdělávat se
o Řidičské oprávnění sk. B
Pro tuto pozici nabízíme mzdu minimálně 36 000,– Kč/měsíc (hrubého), doplněnou o firemní benefity a případné příplatky. S odpovídajícími zkušenostmi a kvalifikací uchazeče je možné dojednat navýšení. Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok, po uplynutí doby určité možnost sjednání pracovního poměru na dobu neurčitou.
V případě zájmu o tuto pozici pošlete prosím na uvedený email Váš životopis.
Do předmětu zprávy uveďte název pozice „SCM specialista.“
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?