- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pracovní pozice vhodná pro osoby zdravotně znevýhodněné.
Obor školního vzdělání: sociálně-právní.
Pracovní náplň: zajištění agendy sociálně-právní ochrany dětí; metodická, konzultační a poradenská činnost na úseku sociálně-právní ochrany dětí; kontrola výkonu sociálně-právní ochrany dětí na obecních úřadech obcí s rozšířenou působností; organizování porad s vedoucími pracovníky sociálně-právní ochrany dětí obecních úřadů obcí s rozšířenou působností.
Znalosti oboru: zákon č. 359/1999 Sb., o sociálně-právní ochraně dětí, zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, zákon č. 255/2012 Sb., kontrolní řád.
Další znalosti: ZOZ na úseku správních činností při sociálně-právní ochraně dětí výhodou; ovládání PC (MS Office, Windows, internet); zájem o problematiku sociálně-právní ochrany dětí; dobré komunikační schopnosti; předpoklady k týmové práci; odpovědnost a flexibilita; řidičské oprávnění skupiny B podmínkou; praxe v oboru výhodou.
Termín a způsob zaslání přihlášky: přihlášky s požadovanými doklady doručte osobně, popřípadě zašlete na adresu: Jihočeský kraj, Krajský úřad, U Zimního stadionu 1952/2, 370 76 České Budějovice, odbor kancelář ředitele krajského úřadu tak, aby na krajský úřad byly doručeny nejpozději do 14. 10. 2022.
Přihláška je ke stažení na: https://www.kraj-jihocesky.cz/volna-mista-vyberova-rizeni
Přílohy přihlášky jsou:
Zaměstnanecké výhody: 25 dní dovolené + 5 dní placeného zdravotního volna (SICK DAY); osobní ohodnocení dle dosažené praxe a výkonu; příspěvek na rekreaci, sport, kulturu, zdravotnické pomůcky; příspěvek na penzijní připojištění, doplňkové penzijní spoření; karta Benefit Plus vč. stravenkového systému; možnosti vzdělávání.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.