- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení, jednosměnný provoz.
Pozice je vhodná i pro osoby zdravotně znevýhodněné.
Jaké budou Vaše úkoly: vést tým výrobních plánovačů; organizovat plánovací porady, hodnotit stav zakázek (připravenost, dodržení termín plánu, eskalace); kapacitně plánovat jednotlivá pracoviště/operace společně s týmem; celkově koordinovat aktivity a dohled nad výrobním procesem (uvolnění zakázek, termínové plánování ve výrobě, komunikace missing parts, ukončení operací a zakázek v SAP); sestavovat plány a pořadí výrobních zakázek; zapojit do náběhu dokumentaci nových výrobků a administrovat změnová řízení; účastnit se meetingů (komunikace s ostatními odděleními společnosti).
Co od Vás zaměstnavatel očekává: SŠ/VŠ vzdělání technického/ekonomického směru; praxi z výrobní společnosti, podobná pozice (senior – plánovač, logistik, výrobní koordinátor, apod.) – výhodou zakázková/malosériová výroba; cit pro vedení lidí a práce na rozvoji kompetencí svěřeného týmu; základní orientace v technických výkresech a dokumentaci; znalost MS Office (Excel, Word, PowerPoint); komunikační dovednosti; anglický jazyk – B2; zkušenosti SAP – PP modul velkou výhodou.
Zaměstnanecké benefity: příspěvek na dojíždění; příspěvek na sport, kulturu, fitness, zdraví, dovolenou a knižní publikace formou kafeterie; příspěvek na penzijní připojištění; chutné, zdravé a cenově výhodné obědy z firemní jídelny; zvýhodněné volání pro rodinu, služební mobilní telefon; 5 týdnů dovolené a 3 dny placeného volna „sick days“.
Kontakt – paní Nikol Chaloupková, tel.: zobrazit tel. číslo , zobrazit tel. číslo (v době od 08:00 hod. do 17:00 hod.), e-mail: e-mail přes (pro zaslání životopisu).
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?