- 40 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek

Charakteristika pozice:
zadávání veřejných zakázek malého rozsahu, agendu související s evidencí
a dokumentací k veřejným zakázkám a centrálním nákupům
příprava, realizace, financování a vyhodnocení programů nebo projektů včetně projektů spolufinancovaných ze strukturálních fondů Evropské unie
platové zařazení: 10. platová třída + osobní ohodnocení
Požadavky na uchazeče:
vzdělání vysokoškolské minimálně v bakalářském studijním programu ekonomického nebo právního směru
výhodou praktické zkušenosti v oblasti veřejných zakázek a dotací EU
uživatelská znalost práce na PC (MS Office)
ŘP sk. B
pečlivost, samostatnost, flexibilita, vysoké pracovní nasazení
ochota k odbornému vzdělávání
schopnost týmové spolupráce
Přihláška musí obsahovat tyto náležitosti:
" jméno a příjmení uchazeče
" datum a místo narození
" státní příslušnost a místo trvalého pobytu
" číslo občanského průkazu nebo dokladu o povolení k pobytu
" kontaktní telefon a email
" datum a podpis zájemce
" výpis z rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (dočasně lze nahradit čestným prohlášením)
" ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
" strukturovaný životopis, ve kterém uchazeč uvede zejména údaje o vzdělání a o dosavadních zaměstnáních
Přihlášku do pracovního poměru vč. výše uvedených dokladů doručte písemně na adresu HZS Královéhradeckého kraje, nábř. U Přívozu 122/4, 500 03 Hradec Králové nebo na e-mail e-mail přes .
Případné další informace podá Ing. Petr Malina, náměstek ředitele pro ekonomiku, na tel.: zobrazit tel. číslo , mob.: zobrazit tel. číslo .
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit uvedené výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.
V souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů, vyhlašovatel informuje uchazeče o tom, že bude shromažďovat, zpracovávat a uchovávat jeho osobní údaje, včetně citlivých údajů v rozsahu nezbytném pro uskutečnění výběrového řízení.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?