- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro zdravotně postižené
Výběrové řízení, platová třída: 10, 11
Náplň práce: výkon státní správy – působnost obecního stavebního úřadu podle § 34a zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů (nový stavební zákon).
Další požadavky: práce na PC (Internet, MS Office); schopnost samostatné práce a rychlé orientace v pracovní problematice; schopnost jednat s lidmi; ochota se dále vzdělávat; časová flexibilita; řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič).
Kvalifikační požadavky pro výkon činnosti na úseku stavebního řádu podle § 30a nového stavebního zákona:
Obecní stavební úřady vykonávají činnost na úseku stavebního řádu prostřednictvím úředníků splňujících kvalifikační požadavky pro výkon činnosti na úseku stavebního řádu.
Kvalifikační požadavky pro výkon činnosti na úseku stavebního řádu splňuje fyzická osoba, která:
Kvalifikační požadavky vzdělání a praxe splňuje:
a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství,
Úředník nesplňující kvalifikační požadavky může vykonávat činnost stavebního úřadu na úseku stavebního řádu, pokud je zajištěno, že bude do doby splnění uvedených požadavků vykonávat tuto činnost pod odborným vedením úředníka splňujícího kvalifikační požadavky pro výkon činnosti na úseku stavebního řádu, nejvýše však po dobu 3 let.
Přihlášku s požadovanými doklady zašlete nebo osobně doručte nejpozději do 18.03.2024
do 14.00 hod., na adresu: Městský úřad Vimperk, Steinbrenerova 6/2, 385 17 Vimperk. Uzavřenou obálku označte heslem: „NEOTVÍRAT, VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – STAVEBNÍ ÚŘAD“.
Podrobnější informace podá:
Ing. Robert Pročka – vedoucí odboru výstavby a úz. plánování
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?