- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Místo výkonu práce: Chrudim
Popis pracovního místa:
Vedoucí pečovatelské služby je klíčový pracovník služby. Komplexně koordinuje
a zajišťuje pečovatelskou službu po odborné i provozní stránce, včetně kontrolní činnosti.
Pozice je vhodná pro ty, kteří rádi organizují, mají analytické myšlení a nevadí jim změny, které jsou ve službě na denním pořádku. Jsme služba pro lidi a pracujeme s lidmi.
Nutným předpokladem je odolnost vůči stresu a stresovým situacím.
Pokud Vám nechybí zdatnost v práci s počítačem, nadhled, pečlivost a úcta k člověku, jste pro nás vhodným kandidátem/kandidátkou.
Doplňující požadavky na uchazeče:
kurz pracovníka v sociálních službách podmínkou
vzdělání zaměřené v oborech na sociální práci výhodou, organizační schopnosti a analytické myšlení jsou pro tuto pozici klíčové, ostatní Vás naučíme
zkušenosti s vedením a plánováním směn 20 a více pracovníků je značnou výhodou
uživatelská znalost práce na PC (Word, Excel, internet) podmínkou
řidičský průkaz skupiny B podmínkou
služba je k dispozici 24/7 365 dní v roce, proto se vedoucí střídá v držení pohotovosti na telefonu, tak aby bylo zajištěno řešení nenadálé situace nebo výpadku personálu
komunikativní dovednosti a vědomí toho, že povedete i nepříjemné rozhovory
časová flexibilita, zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost, empatie
schopnost samostatného rozhodování a ochota nést odpovědnost
Typ úvazku a délka pracovního poměru, finanční ohodnocení:
plný pracovní úvazek
základní plat 30.000,00 – 40.000,00 Kč dle dosaženého vzdělání a praxe
osobní ohodnocení po zapracování
příplatek za vedení týmu
pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou, zkušební doba v délce 8 měsíců
nástup dle dohody
Součástí pohovoru bude i absolvování psychotestů za účelem vybrat do služby a týmu toho nejvhodnějšího kandidáta.
Pokud Vás nabízená pracovní pozice zaujala, zašlete profesní životopis spolu s motivačním dopisem na níže uvedený e-mail do 25. 10. 2025.
Kontakt:
E-mail: e-mail přes odpovědní formulář nebo volejte na telefonní číslo zobrazit tel. číslo , Jana Rumplíková – personalistka.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.