- 35 000 Kč
- Plný úvazek
Místo výkonu práce: Chrudim
Popis pracovního místa:
Vedoucí pečovatelské služby je klíčový pracovník služby. Komplexně koordinuje
a zajišťuje pečovatelskou službu po odborné i provozní stránce, včetně kontrolní činnosti.
Pozice je vhodná pro ty, kteří rádi organizují, mají analytické myšlení a nevadí jim změny, které jsou ve službě na denním pořádku. Jsme služba pro lidi a pracujeme s lidmi.
Nutným předpokladem je odolnost vůči stresu a stresovým situacím.
Pokud Vám nechybí zdatnost v práci s počítačem, nadhled, pečlivost a úcta k člověku, jste pro nás vhodným kandidátem/kandidátkou.
Doplňující požadavky na uchazeče:
kurz pracovníka v sociálních službách podmínkou
vzdělání zaměřené v oborech na sociální práci výhodou, organizační schopnosti a analytické myšlení jsou pro tuto pozici klíčové, ostatní Vás naučíme
zkušenosti s vedením a plánováním směn 20 a více pracovníků je značnou výhodou
uživatelská znalost práce na PC (Word, Excel, internet) podmínkou
řidičský průkaz skupiny B podmínkou
služba je k dispozici 24/7 365 dní v roce, proto se vedoucí střídá v držení pohotovosti na telefonu, tak aby bylo zajištěno řešení nenadálé situace nebo výpadku personálu
komunikativní dovednosti a vědomí toho, že povedete i nepříjemné rozhovory
časová flexibilita, zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost, empatie
schopnost samostatného rozhodování a ochota nést odpovědnost
Typ úvazku a délka pracovního poměru, finanční ohodnocení:
plný pracovní úvazek
základní plat 30.000,00 – 40.000,00 Kč dle dosaženého vzdělání a praxe
osobní ohodnocení po zapracování
příplatek za vedení týmu
pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou, zkušební doba v délce 8 měsíců
nástup dle dohody
Součástí pohovoru bude i absolvování psychotestů za účelem vybrat do služby a týmu toho nejvhodnějšího kandidáta.
Pokud Vás nabízená pracovní pozice zaujala, zašlete profesní životopis spolu s motivačním dopisem na níže uvedený e-mail do 25. 10. 2025.
Kontakt:
E-mail: e-mail přes odpovědní formulář nebo volejte na telefonní číslo zobrazit tel. číslo , Jana Rumplíková – personalistka.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?