- 50 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek

Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení, dvousměnný provoz.
Pozice je vhodná i pro osoby zdravotně znevýhodněné.
Jaké budou Vaše úkoly: stanete se lídrem týmu kolegů s plnou odpovědností za jejich výsledky; budete se starat se o jednotlivé členy týmu – řádné zaškolování a rozvoj znalostí a zkušeností v týmu; dohlížet na dodržování kvalitativních standardů svařenců, zlepšování produktivity a efektivity; musíte následovat bezpečnostní požadavky a prosazovat jejich dodržování na svém pracovišti; budete přebírat nové pracovní postupy, spolupracovat na zavádění nových strojů do výroby; zajišťovat administrativní činnosti spojené s výrobou – odepisovat zpracované zakázky v IS SAP; kontrolovat a schvalovat docházku členům svého týmu; budete spolupracovat s ostatními mistry napříč výrobou a zároveň se zástupci logistiky a kvality na neustálém zlepšování výrobních procesů.
Co od Vás zaměstnavatel očekává: SŠ/VŠ vzdělání v oboru strojírenství, řízení výroby; základní znalost v oblasti svařování pro Vás bude obrovskou výhodou; aktivní znalost AJ výhodou; zkušenost ve vedení týmu zaměstnanců ve výrobní firmě; zkušenost se strojírenskou výrobou je vítána; znalost práce na PC – MS Word, Excel, Outlook, výhodou IS pro řízení výroby – SAP; základní znalosti v oblasti pracovního práva a BOZP.
Pro zaměstnavatele je důležitý Váš aktivní přístup, orientace na výkon a hledání cest pro další zlepšování. Potřebuje silnou osobnost, která bude vzorem a skutečným lídrem.
Zaměstnanecké výhody: příspěvek na dojíždění; příspěvek na penzijní připojištění; příspěvky na sport, kulturu, fitness, zdraví, dovolenou a knižní publikace formou kafeterie; chutné, zdravé a cenově výhodné obědy z firemní jídelny; zvýhodněné volání; 5 týdnů dovolené a 3 dny placeného volna „sick days“.
Kontakt – paní Nikol Chaloupková, tel.: zobrazit tel. číslo (v době od 08:00 hod. do 17:00 hod.), e-mail: e-mail přes (pro zaslání životopisu).
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?