- Mladá Boleslav
- Česká spořitelna, a.s.
-
Benefity:
- ...
Pracovní poměr | práce na plný úvazek |
---|---|
Lokalita | Mladá Boleslav |
Firma | Úřad práce České republiky |
Kategorie | Administrativa, zákaznický servis, Úředník / Úřednice |
Hrubá mzda | od 19.730 Kč |
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Generální ředitel Úřadu práce České republiky, jako služební orgán, příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě (dále jen „zákon“), vyhlašuje výběrové řízení na služební místo: odborný/vrchní referent – poradce IPS v projektu „Podpora informačních a poradenských středisek Úřadu práce ČR“ v Oddělení zprostředkování, evidence a PvN, poradenství a dalšího vzdělávání Kontaktního pracoviště v Mladé Boleslavi Krajské pobočky ÚP ČR v Příbrami, ID 11011754,
v oboru služby „Zaměstnanost“.
Místem výkonu služby je Mladá Boleslav.
Služba na tomto služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu určitou a to do 31. prosince 2022 po dobu realizace projektu „Podpora informačních a poradenských středisek Úřadu práce ČR“ s reg. č. CZ 03.1.54/0.0./0.0/15_011/0004218. Předpokládaným dnem nástupu na služební místo je 1. září 2022.
Služební místo je zařazeno podle Přílohy č. 1 k zákonu o státní službě do 9. platové třídy.
Hlavní popis činnosti vykonávané na služebním místě:
Zabezpečuje specifické skupinové poradenské aktivity pro uchazeče, zájemce a distanční kariérové poradenství, které je nedílnou součástí jeho práce. Realizuje skupinové poradenství pro třídní kolektivy základních, středních škol, VOŠ a VŠ v regionu, individuální kariérové poradenství pro uchazeče, zájemce a veřejnost, spolupráci s pedagogy, výchovnými poradci a dalšími partnery. Zajišťuje, zpracovává a poskytuje komplexní informace z oblasti přípravy na povolání, informuje o formách studia, přijímacích a studijních podmínkách, o profilu a uplatnění absolventa vzhledem k požadavkům trhu práce. Získává, zpracovává a poskytuje informace o zájmu a naplněnosti jednotlivých typů vzdělávacích zařízení. Poskytuje informace o dalších vzdělávacích možnostech, rekvalifikacích. Poskytuje informace o jednotlivých povoláních, o jejich obsahu, požadavcích, vyhlídkách vzhledem k vývoji na trhu práce, o možnostech dalšího vzdělávání. Statisticky sleduje, ve spolupráci s odd. trhu práce Úřadu práce ČR, profesní strukturu absolventů škol a jejich možnosti pracovního uplatnění v regionu. Spolupracuje na burzách vzdělávacích příležitostí pro mládež, pořádá besedy a konzultace o volbě povolání s rodiči a žáky na školách.. Provádí základní kariérovou diagnostiku zaměřenou na identifikaci pracovního a studijního potenciálu, sebepoznání a podporu rozvoje potenciálu jedince. Zabezpečuje skupinové poradenství zaměřené na podporu a rozvoj klíčových kompetencí klienta nezbytných pro uplatnění na trhu práce a pro řízení vlastní kariéry. Vede příslušnou administrativu spojenou s poradenským procesem a jeho zabezpečením.
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 5. srpna 2022, tj. v této lhůtě zaslané prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu sídla organizačního útvaru služebního úřadu: Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Příbrami, náměstí T. G. Masaryka 145, 261 01 Příbram 1, nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu služebního úřadu nebo prostřednictvím veřejné datové sítě do datové schránky ID k7rzpxf. Formulář žádosti tvoří přílohu č. 1 tohoto oznámení uloženou v úvodu textové části výběrového řízení.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotevírat“, a „Výběrové řízení pod č. j. UPCR-2022/60795–78099812“.
Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?
Zajímá vás změna pozice v zaměstnání? Na stávající pozici se již nerozvíjíte a neučíte se ničemu novému, ale ze společnosti odejít nechcete. Pak je čas si najít novou pozici v rámci společnosti. Pojďte se s námi podívat na způsoby, jak si v rámci stávající společnosti můžete najít nové pracovní uplatnění, které vás bude bavit.
Jste moc nebo málo asertivní? Ukážeme si metody, jak docílit vyrovnané asertivity. Asertivity, která nikoho neurazí, a vám pomůže k dosažení stanovených cílů.
Specifickou interní směrnicí zaměstnavatele je pracovní řád, který zaměstnancům upřesňuje jejich povinnosti. Každá společnost by měla mít svůj pracovní řád, se kterým všechny své zaměstnance seznámí. Proto jsme pro vás připravili kompletní pracovní řád, který si můžete zdarma stáhnout a upravit dle potřeb své společnosti.
Často se stává, že potřebujete svůj pracovní poměr ukončit dříve a nemůžete ve stávajícím zaměstnání čekat na klasickou dvouměsíční výpovědní lhůtu. V dalším díle našeho miniseriálu o skončení pracovního poměru se zaměříme na tyto situace, tedy na ukončení pracovního poměru dohodou.
Benefit nebo pracovní pomůcka, to je služební auto. Ukážeme si, co vše má na starosti zaměstnavatel, co zaměstnanec. Kdy a za jakých podmínek může zaměstnanec využít služební auto i k soukromým účelům, kdo jej může řídit a jak je to se srážkami ze mzdy. K dispozici máte i vzor smlouvy o užívání vozidla pro soukromé a služební účely.
Povíme vám, jak rozpoznat zaměstnávání na černo. Jaká jsou rizika práce na černo a jak vysoké jsou pokuty pro zaměstnance, který pracuje na černo, a pro zaměstnavatele, který práci na černo umožnil. Dále vám poradíme, jak poznat, že agentura práce má potřebné oprávnění, a vy se nebudete podílet na nelegálním zaměstnávání.
Ukážeme vám hlavní rozdíl mezi agenturním zaměstnáváním, které je za úplatu, a dočasným přidělením zaměstnance k jinému zaměstnavateli - zapůjčení zaměstnance. Podíváme se na to, jak zákoník práce řeší agenturní zaměstnávání i dočasné přidělení a na co si dát pozor.
Pojďme se detailněji podívat, jak vypadá nerovnoměrně rozvržená pracovní doba na příkladech. Zjistíte, jak zákoník práce definuje nerovnoměrně rozvrženou pracovní dobu, a mnoho dalšího.
Pokud se vám v práci stal pracovní úraz, je třeba ho hned nahlásit. Povíme si, jaké kroky musí udělat zaměstnavatel, aby váš úraz vyšetřil. Rozebereme, na co máte vy jako zraněný zaměstnanec nárok. I zranění na teambuildingu může být pracovním úrazem. Co naopak pracovním úrazem není, se dozvíte samozřejmě také.
Osobní ohodnocení zaměstnance státní správy je zajímavou součástí mzdy. Zákoník práce jasně stanovuje podmínky, za kterých se osobní ohodnocení státnímu zaměstnanci uzná a v jaké výši. Může dosahovat až 100 %! Ve většině našich článků se věnujeme zaměstnancům soukromého sektoru, kteří pobírají mzdu. Často diskutovaným tématem je osobní ohodnocení zaměstnance a jeho nárok na něj. Podle zákona, respektive podle zákoníku práce, na osobní ohodnocení vzniká nárok jen určitým skupinám zaměstnanců státní správy, pobírajících plat, kteří splní zákonem stanovené podmínky.
Pracovní portál JenPráce.cz provozuje