- 34 000 – 36 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Generální ředitel Úřadu práce České republiky, jako služební orgán, příslušný podle §
10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě (dále jen „zákon“), vyhlašuje
výběrové řízení na služební místo: odborný/vrchní referent – referent ICT
v Oddělení informatiky Odboru kanceláře krajské pobočky Krajské pobočky ÚP
ČR v Příbrami, ID 11008556,
v oboru služby „Informační a komunikační technologie“.
Místem výkonu služby je Nymburk.
Služba na tomto služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu
neurčitou. Předpokládaným dnem nástupu na služební místo je 15. července 2022.
Služební místo je zařazeno podle Přílohy č. 1 k zákonu o státní službě do
9. platové třídy.
Hlavní popis činnosti vykonávané na služebním místě:
Samostatné zajišťování ucelené části úkolů správce informačního systému veřejné
správy, například správy vymezené části databáze, zajišťování přístupových práv
konkrétních uživatelů pro vstup do informačního systému datových stránek nebo
zajišťování náročnějších činností souvisejících s digitalizací dokumentů a jejich dalším
zpracováním.
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební
místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě
do 14. června 2022, tj. v této lhůtě zaslané prostřednictvím provozovatele poštovních
služeb na adresu sídla organizačního útvaru služebního úřadu: Úřad práce ČR,
Krajská pobočka v Příbrami, náměstí T. G. Masaryka 145, 261 01 Příbram 1, nebo
osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze
podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na
elektronickou adresu služebního úřadu e-mail přes nebo
prostřednictvím veřejné datové sítě do datové schránky ID k7rzpxf. Formulář žádosti
tvoří přílohu č. 1 tohoto oznámení uloženou v úvodu textové části výběrového
řízení.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh)
musí být označena slovy: „Neotevírat“, a „Výběrové řízení pod č. j. 2022/47290-
78099812“. Výběrového řízení na výše uvedené služební místo se v souladu se zákonem
může zúčastnit žadatel, který splňuje:
Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody
o Evropském hospodářském prostoru [§ 25 odst. 1 písm. a) zákona];
Splnění tohoto předpokladu se podle § 26 odst. 1 věta šestá zákona dokládá
písemným čestným prohlášením (písemné čestné prohlášení o svéprávnosti je
zahrnuto v žádosti);
písm. e) zákona], tj. minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou nebo vyšší
odborné vzdělání.
Písemné čestné prohlášení o zdravotní způsobilosti je zahrnuto v žádosti. U nejvhodnějšího žadatele vybraného podle § 28 odst. 2 nebo 3 zákona služební orgán ověří splnění tohoto předpokladu zajištěním vstupní lékařské prohlídky podle zákona o specifických lékařských službách.
K žádosti dále žadatel přiloží:
1. strukturovaný profesní životopis
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?