- 35 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

o příprava a realizace investičních záměrů města (od ideového záměru po vydání
kolaudačního souhlasu),
o koordinace a stanovování koncepčních záměrů investičních činností včetně
koordinace s ostatními odbory MěÚ a spolupráce s městským architektem,
o komplexní koordinace postupů veřejného zadavatele při zadávání veřejných zakázek
za používání různých druhů zadávacího řízení,
o příprava a posuzování veřejnoprávních smluv z hlediska souladu s právními předpisy a
veřejným zájmem nebo řešení sporů z veřejnoprávní smlouvy,
o příprava návrhů rozpočtu obce týkající se investic, kontrola a sledování plnění
rozpočtu,
o provádění finanční kontroly a řídící kontroly podle platného zákona o finanční
kontrole,
o projednávání a informování investičních záměrů s veřejností.
Požadavky pro jmenování vedoucího úředníka:
o vysokoškolské vzdělání stavebního směru,
o znalost zákona č. 183/2006 Sb., stavební zákon,
o znalost zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek,
o znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích,
o znalost stavební dokumentace,
o praxe v investiční výstavbě v přípravě a realizaci staveb výhodou,
o znalost činností veřejného investora (veřejné zakázky, dotace),
o aktivní znalost práce na PC (ASPI, Microsoft Office, výhodu GINIS, AutoCad),
o organizační a komunikační schopnosti, flexibilita a spolehlivost,
o schopnost týmové i samostatné práce,
o řidičské oprávnění skupiny B,
o komunikační znalost AJ a NJ výhodou,
o výhodou praxe ve státní správě nebo samosprávě.
Platová třída
Druh práce, na který je výběrové řízení vyhlášeno, je zařazen do 12. platové třídy.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?