- 45 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek

Pracoviště: Národní třída 3654/44, 695 01 Hodonín. Co bude náplní Vaší práce: budete součástí týmu, jehož úkolem je zamezit praní špinavých peněz, budete vyhodnocovat rizikové platby, aby nedocházelo k financování terorismu, drog, obchodu s bílým masem, daňovým únikům apod., komunikace probíhá v anglickém jazyce (email) s kolegy z Rakouska a s členy skupiny Erste, dále zpracování administrativních požadavků na PC, podílení se na zlepšování procesů.
Co od vás požadujeme: pečlivost, spolehlivost, analytické myšlení, schopnost samostatného úsudku a smysl pro detail, orientace na výsledek, zvládání situací pod tlakem, dobré komunikační schopnosti, znalost práce na PC a v MS Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook,) základní znalost anglického jazyka slovem i písmem, vzdělání nebo praxe z oblasti platebního styku výhodou, ukončené SŠ s maturitou nebo VŠ vzdělání.
Od nás získáte: jistotu a zázemí nadnárodní společnosti, kolegy, o které se můžete opřít, a vždy vám rádi poradí, kvalitní trénink a zaškolení do procesů provozu
Jiné: nástup od 01.04.2020, nástupní hrubá mzda od 18.000 plus osobní hodnocení.
Zaměstnanecké benefity: 25 dnů dovolené a 5 dnů zdravotního volna, plně hrazené stravenky (115 Kč/den), příspěvek 6 000 Kč do Cafeterie (všestranné využití např. platby v lékárnách, slevomat, wellness,…), příspěvek na penzijní připojištění ve výši až 2 400 Kč měsíčně, azykové kurzy, odměna za doporučení kandidáta, ovocné dny.
Kontakt na mail: e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?