- 80 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
ASISTENT/-KA / PERSONALISTA/-KA oblastního závodu
Pracovní náplň: zajištění agendy sekretariátu oblastního závodu (pošta, kancelářské potřeby atd.), vedení personální agendy oblastního závodu (cca 140 zaměstnanců), zpracovávání podkladů pro mzdy, případně kompletní zpracovávání mzdové agendy oblastního závodu (ve spolupráci se mzdovou účtárnou)
Požadujeme: ÚSV/ÚSO vzdělání, komunikativnost, administrativní zručnost, základní orientaci v pracovním právu, praxe ve zpracování mezd velkou výhodou, uživatelsky velmi dobře práci na PC, loajalitu, pečlivost, samostatnost
Nabízíme: zázemí stabilní ryze české společnosti, týden volna navíc, stravenky, penzijní připojištění

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.