- 30 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
I. ZÁKONNÉ PŘEDPOKLADY:
Úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt a dosáhla:
" věku 18 let,
" je způsobilá k právním úkonům,
" je bezúhonná (§ 4 odst. 2 zákona č. 312/2002 Sb.),
" ovládá jednací jazyk,
" splňuje další předpoklady podle § 2 a § 4 zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích, ve znění pozdějších předpisů (tj. negativní lustrační osvědčení a četné prohlášení). Předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1. 12. 1971.
II. KVALIFIKAČNÍ POŽADAVKY:
" vysokoškolské vzdělání v oboru humanitním, právo, veřejná správa nebo ekonomického zaměření,
" zkušenost s vedením lidí minimálně 3 roky,
" výhodou pracovní zkušenost ve veřejné správě,
" výhodou absolvovaná zkouška zvláštní odborné způsobilosti z některé řízené činnosti odboru sociálního,
" znalost právních předpisů souvisejících s výkonem práce, uvedených v popisu pracovního místa, který je součástí inzerátu jako hypertextový odkaz.
Osobnostní a profesní předpoklady:
" manažerské schopnosti a dovednosti,
" silná osobnost a přirozená autorita,
" schopnost motivovat své podřízené,
" důslednost a vysoké pracovní nasazení,
" profesionální vystupování,
" výborné komunikační a vyjednávací schopnosti,
" orientace na pracovní výkon,
" ochota k dalšímu odbornému růstu,
" organizační schopnosti,
" řidičský průkaz sk. „B“.
III. DALŠÍ INFORMACE:
Přihlášku do výběrového řízení a popis pracovního místa nalezne uchazeč na stránkách města www.krnov.cz jako hypertextové odkazy přímo v textu inzerátu. K přihlášce uchazeč doloží motivační dopis. Součástí výběrového řízení bude prezentace na zadané téma a psychologické testy – bude upřesněno pro vybrané uchazeče.
V přihlášce do VŘ jsou uvedené i povinné přílohy, které je uchazeč povinen vyplnit a doručit na adresu MěÚ v Krnově. Do výběrového řízení se nelze přihlásit elektronicky z důvodu nutnosti doložení zákonem předepsaných a podepsaných dokladů. Vyhlašovatel výběrového řízení si vymiňuje právo nevybrat žádného z přihlášených uchazečů a zrušit výběrové řízení v jeho průběhu a bez uvedení důvodu.
PLATOVÉ ZAŘAZENÍ A PODMÍNKY:
Platové zařazení je v souladu s nařízením vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách
a správě – 11. platová třída. Platový tarif bude stanoven v závislosti na započitatelné praxi. Předpokládaná výše platu včetně příplatku za vedení a osobního příplatku se bude pohybovat v rozmezí od 45 000 Kč do 65 000 Kč.
Platové podmínky jsou v souladu se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoníkem práce, ve znění pozdějších právních předpisů a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších právních předpisů.
Přihlášky zasílejte do 13. 09. 2024 do 12.00 hod. na Městský úřad Krnov, k rukám personalistky, Hlavní náměstí 96/1, 794 01 Krnov. Obálku označte „Výběrové řízení na vedoucího odboru sociálního“ – NEOTVÍRAT". Na obálce neuvádějte svou zpáteční adresu! Bližší informace podá
Ing. Pavel Osadník, tajemník MěÚ Krnov, tel. zobrazit tel. číslo , nebo Bc. Dagmar Jatzková, DiS., personalistka, tel. zobrazit tel. číslo .
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?