- Plný úvazek

Hlavní náplň činnosti:
Zajišťuje realizaci klíčových aktivit projektu (poradenství, rekvalifikace, zprostředkování zaměstnání). Provádí předvýběr klientů před vstupem do projektu, zajišťuje jejich vstup do projektu a zařazení do projektu v agendovém informačním systému ÚP ČR, identifikuje a navazuje spolupráci s organizacemi a subjekty, které mohou být nápomocny při identifikaci těchto osob a mohou mít ve svých databázích kontakty na cizince, podílí se na osvětě v souvislosti s oslovením potenciálních účastníků projektu, podílí se na vyhledávání zaměstnavatelů s potenciálem přijímat účastníky projektu a na informování zaměstnavatelů o službách ÚP ČR a nástrojích, které projekt nabízí, podílí se na činnostech, které souvisejí se zajištěním a poskytováním služeb tlumočníků, provádí účastníka celým projektem, provádí individuální posouzení situace a individuální poradenství především v souvislosti s odůvodněním vstupu účastníka na konkrétní aktivity projektu a poskytování nástrojů.
Vede příslušnou administrativu spojenou s realizací KA:
Kvalifikační a další požadavky:
ukončené min. vyšší odborné vzdělání, znalost práce na PC (MS Office), komunikační dovednosti, profesionální vystupování, psychická odolnost, odpovědnost, samostatnost, flexibilita, pečlivost, výhodou je základní orientace v zákoně č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů, dobrý zdravotní stav, dobrá znalost českého jazyka, svéprávnost a občanská bezúhonnost, státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o EHP dle § 25 odst. 1 písm. a) a splnění předpokladu dle § 25 odst. 2 z. č. 234/2014 Sb., o státní službě
Pracovní podmínky:
platové zařazení v 10. plat. třídě v souladu s platnými právními předpisy, plný prac. úvazek, pružná prac. doba, předpokládaný nástup 15. říjen 2025, případně dle dohody pracovní poměr na dobu určitou se zkušební dobou 6 měsíců, s trváním do doby, než bude toto místo obsazeno státním zaměstnancem postupem podle § 24 odst. 1 nebo 5, nejdéle však na 6 měsíců
Zaměstnanecké výhody:
5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna (sick days),1 den volna na vyřízení osobních záležitostí, příspěvek zaměstnavatele na stravování, příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb, odměny k životním a pracovním výročím.
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 23. září 2025 na e-mailovou adresu e-mail přes odpovědní formulář
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.