Rada - poradce cílové skupiny, projekt Integrace na trh práce a podpora cizinců v ČR

Nymburk
24.790 – 35.770 Kč

Vyhlašuje se výběrové řízení na služební místo rada – poradce cílové skupiny v Odd. zaměstnanosti Odboru zaměstnanosti a EU Krajské pobočky Úřadu práce České republiky v Příbrami, se služebním působištěm v Nymburce, ID 10002596.

Název projektu: Integrace na trh práce a podpora cizinců v ČR
Na služebním místě je státní služba (dále jen „služba“) vykonávána v oborech služby :
13 Nepojistné sociální dávkové systémy
17 Zaměstnanost

Údaje o podmínkách výkonu služby: Služba na služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu určitou po dobu realizace projektu „Integrace na trh práce a podpora cizinců v ČR“, reg. č. CZ.03.01.01/00/22_015/0004896.

Údaje o složkách platu, Platový tarif : Státnímu zaměstnanci přísluší platový tarif od 24 790 Kč do 35 770 Kč
Osobní příplatek: Rozpětí od 1 789 Kč do 5 366 Kč
Zvláštní příplatek:Státnímu zaměstnanci přísluší zvláštní příplatek ve výši 2 000 Kč
Odměny: Státnímu zaměstnanci, který splnil mimořádné nebo zvlášť významné služební úkoly nebo který dobrovolně převzal splnění naléhavých služebních úkolů za nepřítomného státního zaměstnance, lze poskytnout odměnu a státnímu zaměstnanci, který se bezprostředně nebo významně podílel na splnění předem stanoveného mimořádně náročného služebního úkolu, jež je z hlediska působnosti služebního úřadu zvlášť významné, lze poskytnout cílovou odměnu.

Předpokládaným dnem nástupu do služby na služebním místě je 1. ledna 2026.
Délka stanovené týdenní služební doby je 40 hodin.

Úřad práce České republiky poskytuje následující benefity: pružnou služební dobu; 5 týdnů dovolené; 5 dnů indispozičního volna; 1 den na vyřízení osobních záležitostí; příspěvek na stravování, tzv. stravovací paušál; možnost odborného vzdělávání a profesního/osobního rozvoje; odměny k životním a služebním výročím; příspěvek na spoření na stáří 270 Kč měsíčně.

Podání žádosti: posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 28. listopadu 2025, tj. v této lhůtě
• doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu
služebního úřadu Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Příbrami, náměstí T. G. Masaryka 145,
261 01 Příbram 1
• podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese,
• podané v elektronické podobě na adresu elektronické pošty služebního úřadu
e-mail přes odpovědní formulář, nebo
• podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky služebního úřadu ID k7rzpxf.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být
označena slovy: „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení č.j. UPCR-2025/119508–78099812“.
V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu, na kterou
mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.

Podmínky účasti ve výběrovém řízení:

  1. je státním občanem České republiky2, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo

občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru
(Norsko, Lichtenštejnsko, Island) [§ 25 odst. 1 písm. a) zákona o státní službě,

  1. dosáhl věku 18 let [§ 25 odst. 1 písm. b) zákona o státní službě,
  2. je plně svéprávný [§ 25 odst. 1 písm. c) zákona o státní službě,
  3. je bezúhonný [§ 25 odst. 1 písm. d) zákona o státní službě,
  4. dosáhl vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo [§ 25 odst. 1 písm. e) zákona

o státní službě], tj. minimálně vyšší odborné vzdělání

  1. má potřebnou zdravotní způsobilost [§ 25 odst. 1 písm. f) zákona o státní službě],
  2. má potřebnou znalost českého jazyka, není-li státním občanem České republiky [§ 25 odst. 1

písm. g) zákona o státní službě

K žádosti dále žadatel přiloží: strukturovaný profesní životopis

Údaje o pohovoru: Pohovor se provádí před bezprostředně nadřízeným představeným.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Havelka UHELNÉ SKLADY s.r.o. | Havelka UHELNÉ SKLADY s.r.o. | Křinec Křinec
  • 30 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 7. listopadu

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
T-Mobile Czech Republic a.s., Česká spořitelna, a.s., ARCgroup s.r.o., Mosolf Automobillogistik s.r.o., Česká pošta, s.p., POWER, a.s., Fürst a.s., Partners Financial Services, a.s., HOFMANN WIZARD s.r.o., IZOMAT stavebniny s.r.o., Týnice, s.r.o., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, Louda Auto a.s., Havelka UHELNÉ SKLADY s.r.o., Teta drogerie a lékárny ČR s.r.o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, LEPŠÍ PRÁCE a.s., Tesco Stores ČR a.s., Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, BENVENGARDE s.r.o., McDonald's ČR spol. s r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Fakturant / Fakturantka, Recepční, Referent / Referentka, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Balení zásilek, Dělník / Dělnice, Kurýr / Kurýrka, Logistik / Logistička, Pracovník / pracovnice poštovního provozu, Řidič / Řidička, Závozník / Závoznice, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Daňový specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Finanční poradce / poradkyně, Makléř / Makléřka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Obsluha lidí, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, Vedoucí obchodu, Uklízeč / Uklízečka, Pracovník / pracovnice ve službách, Mechanik / Mechanička, Obsluha strojů, Sociální pracovník / pracovnice, Obchodní manažer / manažerka, Automechanik / Automechanička, Servisní technik / technička, Pokojová služba, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Mladá Boleslav, Kolín, Celá ČR, Dobrovice, Čelákovice, Hryzely, Barchovice, Úvaly, Doubravčice, Chlumec nad Cidlinou, Vrbová Lhota, Křinec, Šestajovice, okres Praha-východ, Brandýs nad Labem-Stará Boleslav, Jirny, Mladá Boleslav II, Mladá Boleslav, Nymburk, Benátky nad Jizerou

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.