
Grafton Recruitment s.r.o.
Office Manager| Služební Auto| Olomoucko
O nás

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Máš zkušenosti z administrativních pozic? Dokážeš zvládat více úkolů najednou? Domluvíš se anglicky? Tak mi pošli své CV!
Náplň práce:
- organizační podpora vedení společnosti
- plánování kalendáře
- příprava a zpracování podkladů před schůzkami
- příprava reportů
- analýza dat
- účast na poradách a tvorba zápisů
POŽADAVKY:
- min. SŠ vzdělání
- zkušenosti z obdobné pozice výhodou
- znalost AJ alespoň na úrovni B2 (slovem i písmem)
- výborná znalost MS Office
- znalost práce s cloudovými nástroji (např. Google Drive, MS Teams apod.)
- ŘP sk. B – aktivní řidič
BENEFITY:
- služební auto
- roční bonus
- týden dovolené navíc
- stravenky 140 kč
- příspěvek na penzijní připojištění
- další systém benefitů