- 30 000 – 33 400 Kč
- Plný úvazek
Pracoviště:
Úřad práce České republiky – Krajská pobočka v Liberci
Oddělení zaměstnanosti
Odbor zaměstnanosti a EU
Dr. Milady Horákové 632/5, 460 01 Liberec 1
Hlavní náplň činnosti:
Zajišťuje realizaci klíčových aktivit projektu (poradenství, rekvalifikace, zprostředkování
zaměstnání).
Provádí předvýběr klientů před vstupem do projektu, zajišťuje jejich vstup do projektu a
zařazení do projektu v agendovém informačním systému ÚP ČR, identifikuje a navazuje
spolupráci s organizacemi a subjekty, které mohou být nápomocny při identifikaci těchto osob
a mohou mít ve svých databázích kontakty na cizince, podílí se na osvětě v souvislosti s
oslovením potenciálních účastníků projektu, podílí se na vyhledávání zaměstnavatelů s
potenciálem přijímat účastníky projektu a na informování zaměstnavatelů o službách ÚP ČR
a nástrojích, které projekt nabízí, podílí se na činnostech, které souvisejí se zajištěním a
poskytováním služeb tlumočníků, provádí účastníka celým projektem, provádí individuální
posouzení situace a individuální poradenství především v souvislosti s odůvodněním vstupu
účastníka na konkrétní aktivity projektu a poskytování nástrojů.
Vede příslušnou administrativu spojenou s realizací KA:
související).
Spolupracuje s koordinátorem na GŘ ÚP ČR při poskytování podkladů pro ZoR a ŽoP a
reportů, spolupracuje s dalšími útvary ÚP ČR při realizaci projektu, dohlíží nad dodržováním
povinné publicity, spolupracuje a doplňuje své činnosti se specialistou pro práci s osobami s
migrační zkušeností v rámci projektu MPSV „EURES+3ZUp!“, a také s EURES poradcem
téhož projektu.
Doplňuje aktivity a nástroje, které specialista s migrační zkušeností projektu EURES+3ZUp
ani EURES poradci nezajišťují, a projekt EURES+3ZUp vzhledem k povaze systémového
projektu, nenabízí, a to především:
subjektů, které mohou být nápomocny při identifikaci těchto osob, mohou mít ve svých
databázích kontakty na cizince, kteří by mohli využít služeb a aktivit projektu, může se
rovněž jednat o terénní práci ohledně oslovování komunit cizinců,
nabízí.
Kvalifikační a další požadavky:
státu, který je smluvním státem Dohody o EHP dle § 25 odst. 1 písm. a) a splnění
předpokladu dle § 25 odst. 2 z. č. 234/2014 Sb., o státní službě
Pracovní podmínky:
bude toto místo obsazeno státním zaměstnancem postupem podle § 24 odst. 1 nebo
5, nejdéle však na 6 měsíců
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis
s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii
dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 10. března 2025 na e-mailovou adresu
e-mail přes

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.