- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pracoviště: Dolní hejčínská č.p. 50/28, Olomouc. Nástup dle dohody. Možnost prodloužení pracovního poměru.
Posuzování individuálních potřeb osob s mentálním, příp. přidruženým tělesným postižením a plánování, provádění a vyhodnocování ve spolupráci s nimi průběh poskytování služby směřující k zachování či rozvoji jejich vědomostí, dovedností a návyků, podílení se na řešení jejich nepříznivé sociální situace společně s jejich rodinou nebo opatrovníkem; vedení týmu pracovníků v sociálních službách. VŠ vzdělání (Bc. nebo Mgr.) zaměřené na sociální pedagogiku nebo speciální pedagogiku.
Další požadavky: bezúhonnost, znalost práce s počítačem, ŘP skupiny B (aktivní řidič), flexibilita, odpovědnost, komunikační schopnosti, empatie, asertivita, schopnost sebevzdělávání a týmové práce, administrativní a organizační dovednosti, profesionální přístup k práci. Výhodou je praxe v oboru a zkušenosti s prací s lidmi s PAS a s lidmi s mentálním postižením, s expresivními terapiemi (zejména s muzikoterapií a dramaterapií), s širším využitím výpočetní techniky u lidi s handicapem, s prací na projektech a s žádostmi o dotace, s organizací akcí pro lidi s handicapem i pracovníky, kteří se těmto lidem věnují, s vedením týmu. Výše mzdy závisí na počtu let započitatelné praxe. Zájemci doručí přihlášku do výběrového řízení (stručně, volnou formou), strukturovaný profesní životopis (s uvedením tel. čísla, poštovní a e-mailové adresy), doklady o vzdělání, případné reference, souhlas se zpracováním osobních údajů. Informace o zaměstnavateli a výběrovém řízení: www.klic-css.cz (e-mail: e-mail přes )
Kontakt je možný POUZE emailem nebo telefonicky (8:00 – 15:00).
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?