Obchodní zástupce (segment HoReCa)

Velká Bystřice
38.000 – 63.000 Kč
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Začátečník A1) ,
Český jazyk (Pokročilý B2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

O nás

MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o.

V makro nás spojuje láska k jídlu, gastronomii a všemu co s ní souvisí. Jsme VELKOOBCHOD. Naši zákazníci jsou podnikatelé – péči a servis umíme zajistit jak malému bistru, tak i michelinské restauraci. Společně každý den pracujeme na tom, aby ve svém oboru uspěli. V makro je nás 3 500 a společně se staráme o téměř milion zákazníků. A pořád rosteme dál. Víme, že základem našeho úspěchu jsou naši lidé.

My v obchodním oddělení se staráme o naše stávající zákazníky a vyhledáváme ty nové. Díky širokému sortimentu, který makro nabízí, můžeme našim zákazníkům nabídnout víc než konkurence. Obchodování nás baví a odměnou za naši práci jsou nám fajn peníze, služební auto, nejmodernější pracovní pomůcky a technologie, časová flexibilita a hlavně volnost. Těšíme se na další kolegy, kteří rozšíří naše řady.

My obchodní zástupci HORECA se staráme o prodeje do hotelů, restaurací nebo třeba kaváren. Každý náš zákazník je jiný a díky tomu je naše práce opravdu rozmanitá. Svou prací firmě pomáháme růst a my za to máme pěkný bonus!

JAKÁ PRÁCE VÁS ČEKÁ?

  • Péče a rozvoj svěřeného portfolia významných Horeca zákazníků, řešení jejich potřeb a přání.
  • Budování dlouhodobých B2B partnerských vztahů.
  • Plnění nastavených cílů a navyšování prodejů.
  • Vyhledávání nových obchodních příležitostí a zákazníků.
  • Vedení pravidelných jednání s Horeca zákazníky.
  • Zajišťování kvalitního servisu, pravidelná komunikace s obchodními partnery a vždy rychlá reakce.
  • Rozšiřování spotřebního koše a příprava nabídek na míru.
  • Každodenní cestování za zákazníky ve svěřeném regionu.

CO SE U NÁS CENÍ?

  • Chuť do práce, pozitivní myšlení a touha uspět.
  • Proaktivita, iniciativa a radost z komunikace se zákazníky.
  • Dobré obchodní, komunikační a vyjednávací dovednosti.
  • Zkušenost na obchodní pozici min. 2 roky, ideálně z potravinářské sféry.
  • Výhodou může být i zkušenost z oboru gastronomie, například hotelu, restaurace, či kavárny.
  • Práci na PC máte v malíčku a zvládáte ji i na tabletu.
  • Řidičák sk. B je nutností, protože auto bude váš věrný parťák.
  • Máte minimálně SŠ s maturitou, ta je u nás podmínkou.

ČÍM VÁS V MAKRO POTĚŠÍME?

  • Pracovní smlouva na dobu neurčitou po zapracování
  • Vysoce motivující finanční ohodnocení = fixní mzda + možnost mimořádného bonusu.
  • Peníze už do 7. pracovního dne na účtu.
  • Služební auto i k soukromým účelům, IPad a telefon.
  • Čím déle u nás jste, tím víc si užíváte - body a příspěvek na kulturu, relax nebo příspěvek na penzijko roste s odpracovanými roky. Navíc Vám rádi zajistíme i Multisport kartu.
  • Stravenkový paušál až 1 840 Kč/ měsíčně
  • 5 týdnů dovolené.
  • Až 5 nákupních makro karet pro vás i vaše blízké.
  • Sleva 10 % na nákupy v makro.
  • Zvýhodněné tarify u mobilního operátora.
  • Sleva na pohonné hmoty.
  • Možnost kariérního růstu.
  • Společné týmové akce.
  • A další zajímavé výhody…

Tak už na nic nečekejte, napište nám a přidejte se do našeho makro týmu!


TĚŠÍME SE, ŽE TO SPOLU ROZJEDEM.

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Služební auto
  • Vzdělávací kurzy
  • Lékařská péče
  • Kafetérie
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na stravování

Sídlo firmy

MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o.
Jeremiášova 1249/7
155 00 Praha

IČO: 26450691
Datová schránka: shrccxc
Další informace:
GPS: 50.0544049,14.3115343,
S-JTSK: -751022.09 -1046966.86, RUIAN: 25166417

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!