- 48 000 – 58 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Pro jeden z nejvýznamnějších českých průmyslových podniků přijmeme nového člena týmu na pozici: "Vedoucí skladu pohonných hmot". Hledáme kandidáta ideálně z okolí místa výkonu práce, který má týmového ducha, má zkušenosti s vedením provozu ideálně ve výrobním podniku a vedením lidí a nebude se bát v případě potřeby obléknout i montérky. :-)
Nástup možný ihned nebo po domluvě
Místo výkonu práce: Bělčice
- řízení velkoskladu pohonných hmot včetně plánování a řízení režijních nákladů skladu
- dodržování zásad PO, BOZP, PZH
- kontrola procesů v oblasti ISO, plnění požadavků vyplývajících z Povolení Daňového skladu
- kontrola a dodržování hospodaření skladu, čerpání režijních nákladů, mezd, plnění plánu školení, revizí a kontrol, metrologie a čištění skladu
- vedení a řízení pracovního týmu zaměstnanců
- koordinace veškerých činností na skladu a spolupráce s ostatními odbornými útvary společnosti a externími subjekty zejména v oblasti procesů investic a oprav a údržby
- občasné služební cesty
- SŠ nebo VŠ vzdělání technického směru výhodou
- min. délka praxe 5 let na vedoucí pozici ve výrobní nebo provozní oblasti (chemie, petrochemie, plynárenství výhodou) nebo z výrobního podniku (automotive,..)
- ŘP sk. B (aktivní řidič)
- časová flexibilita
- výhodou znalost AJ
- trestní bezúhonnost
- nutná aktivní znalost práce na PC – MS Office, výhodou znalost SAP (modul PM, režijní náklady, oběh účetních dokladů)
- znalost procesů investic, oprav a údržby
- silné vůdčí, komunikativní a organizační schopnosti, vedení týmu podřízených pracovníků
- technicko - ekonomické myšlení
- zajímavé platové ohodnocení s ohledem na předchozí zkušenosti
- stravenky 120,-Kč (příspěvek zaměstnance 20,-)
- příspěvek na penzijní připojištění až do 1500,-
- 5 týdnů dovolené
- 2 dny sickdays
- zkrácená pracovní doba 37,5h
- podnikové rekreační zařízení
- poradenství pro zaměstnance,
- příspěvek na pojištění odpovědnosti
- služební automobil do vlastního užívání
- možnost dalšího profesního růstu
- zvýhodněné ceny paliva
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.