- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Pro jeden z nejvýznamnějších českých průmyslových podniků přijmeme nového člena týmu na pozici: "Vedoucí skladu pohonných hmot". Hledáme kandidáta ideálně z okolí místa výkonu práce, který má týmového ducha, má zkušenosti s vedením provozu ideálně ve výrobním podniku a vedením lidí a nebude se bát v případě potřeby obléknout i montérky. :-)
Nástup možný ihned nebo po domluvě
Místo výkonu práce: Bělčice
- řízení velkoskladu pohonných hmot včetně plánování a řízení režijních nákladů skladu
- dodržování zásad PO, BOZP, PZH
- kontrola procesů v oblasti ISO, plnění požadavků vyplývajících z Povolení Daňového skladu
- kontrola a dodržování hospodaření skladu, čerpání režijních nákladů, mezd, plnění plánu školení, revizí a kontrol, metrologie a čištění skladu
- vedení a řízení pracovního týmu zaměstnanců
- koordinace veškerých činností na skladu a spolupráce s ostatními odbornými útvary společnosti a externími subjekty zejména v oblasti procesů investic a oprav a údržby
- občasné služební cesty
- SŠ nebo VŠ vzdělání technického směru výhodou
- min. délka praxe 5 let na vedoucí pozici ve výrobní nebo provozní oblasti (chemie, petrochemie, plynárenství výhodou) nebo z výrobního podniku (automotive,..)
- ŘP sk. B (aktivní řidič)
- časová flexibilita
- výhodou znalost AJ
- trestní bezúhonnost
- nutná aktivní znalost práce na PC – MS Office, výhodou znalost SAP (modul PM, režijní náklady, oběh účetních dokladů)
- znalost procesů investic, oprav a údržby
- silné vůdčí, komunikativní a organizační schopnosti, vedení týmu podřízených pracovníků
- technicko - ekonomické myšlení
- zajímavé platové ohodnocení s ohledem na předchozí zkušenosti
- stravenky 120,-Kč (příspěvek zaměstnance 20,-)
- příspěvek na penzijní připojištění až do 1500,-
- 5 týdnů dovolené
- 2 dny sickdays
- zkrácená pracovní doba 37,5h
- podnikové rekreační zařízení
- poradenství pro zaměstnance,
- příspěvek na pojištění odpovědnosti
- služební automobil do vlastního užívání
- možnost dalšího profesního růstu
- zvýhodněné ceny paliva
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?