- 43 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
NÁPLŇ PRÁCE: realizuje monitoring zaměstnavatelů v příslušnosti kontaktního pracoviště v místě výkonu práce, zajišťuje monitoring volných pracovních míst v příslušnosti kontaktního pracoviště v místě výkonu práce, uskutečňuje poradenství pro zaměstnavatele, řídí informační schůzky pro zaměstnavatele, organizačně zajišťuje a vede semináře se zaměstnavateli, setkání se zaměstnavateli (miniburzy a minipřehlídky), předvýběrová (výběrová) řízení uchazečů pro zaměstnavatele, podílí se na dalších jednorázových aktivitách organizovaných ÚP ČR (trh pracovních příležitostí, trh sezónních prací, přehlídka pracovních příležitostí, olympiáda technických profesí, burza škol, exkurze do vzdělávacích zařízení a exkurze k zaměstnavatelům), ve spolupráci s útvary zaměstnanosti KoP ÚP ČR zajišťuje výběr a předvýběr vhodných uchazečů o zaměstnání. Informuje zaměstnavatele o situaci na trhu práce a nástrojích aktivní politiky zaměstnanosti, zajišťuje potřeby zaměstnavatelů v oblasti trhu práce (potřeby a kvalifikace pracovní síly), předává informace dalším zainteresovaným útvarům ÚP ČR (trh práce, zprostředkování, poradenství, EURES poradci), eviduje a administruje údaje o zaměstnavatelích, konaných akcích a předávaných informací útvarům ÚP ČR, spolupracuje s vedoucími pracovníky a dalšími zaměstnanci pracoviště v místě výkonu práce a v rámci působnosti kontaktního pracoviště
POŽADAVKY: minimálně ukončené VŠ bakalářské, výborné zkušenosti v MS Excel, výborné komunikační schopnosti, aktivní řidič/ka, odpovědnost, samostatnost, flexibilita, bezúhonnost, profesionální vystupování, psychická odolnost, výhodou je znalost práce programů OK práce, ArsysX
NABÍZÍME: 5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna (sick days), 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí, stravenky v hodnotě 90 Kč, příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb, odměny k životním a pracovním výročím, platové zařazení v 11. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy, po zkušební době možnost přiznání osobního příplatku,
předpokládaný nástup od 1. 9. 2021, pracovní poměr na dobu určitou (po dobu mateřské a rodičovské dovolené, nejdéle po dobu trvání projektu, tj. do 30.6.2023) se zkušební dobou 6 měsíců (určena v souladu s § 178 odst. 3 zákona o státní službě, v platném znění)
KONTAKT: v případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 12. srpna 2021 na uvedenou e-mailovou adresu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.