- 35 000 – 65 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Hlavní náplň činnosti:
" Koordinace a usměrňování jednotlivých oborů služby úřadu práce (APZ, zprostředkování zaměstnání, poradenství pro volbu povolání, rekvalifikace a státní sociální podpory.
" Zajišťování monitoringu trhu práce v okrese Ústí nad Labem.
" Získávání údajů o zaměstnavatelích a situaci na trhu práce, plánování a organizace marketingu a monitoringu na regionálním trhu práce.
" Oslovování zaměstnavatelů s nabídkami služeb ÚP ČR včetně nástrojů APZ.
" Podávání základních informací zaměstnavatelům o volných zdrojích pracovních sil, iniciace vzniku nových volných pracovních míst.
" Zajišťování činností spojených se sběrem dat a informací pro potřeby ÚP ČR
" a veřejnosti, získávání podkladů pro zpracování statistik a analýz dle oboru činnosti, ověřování a aktualizace získaných informací o zaměstnavatelích.
" Jednání se zaměstnavateli, zaměstnavatelskými organizacemi, samosprávou, příspěvkovými organizacemi, spolky, nestátními neziskovými organizacemi ve věci rozvoje trhu práce v okrese Ústí nad Labem.
Kvalifikační a další požadavky:
" minimálně vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu
" výborná uživatelská znalost MS Office (Word, Excel)
" výborné komunikační schopnosti
" odpovědnost, samostatnost, flexibilita, bezúhonnost
" profesionální vystupování, odolnost vůči stresu, organizační schopnosti
" svéprávnost, bezúhonnost, zdravotní způsobilost, státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o EHP dle § 25 odst. 1 písm. a) a splnění předpokladu dle § 25 odst. 2 z. č. 234/2014 Sb., o státní službě
Pracovní podmínky:
" platové zařazení v 11. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy,
po zkušební době možnost přiznání osobního příplatku
" pružná pracovní doba – plný úvazek
" předpokládaný nástup od 1. března 2023
" pracovní poměr na dobu určitou (zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou) se zkušební dobou 6 měsíců (určena v souladu s § 178 odst. 3 zákona o státní službě, v platném znění) nejdéle po dobu realizace projektu,
a to do 30. června 2023.
Zaměstnanecké výhody:
" 5 týdnů dovolené
" 5 dní indispozičního volna (sick days)
" 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí
" stravenky v hodnotě 90 Kč
" příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb
" odměny k životním a pracovním výročím
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději dne 18. ledna 2023 na e-mailovou adresu e-mail přes .
Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků. Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.
Více informací: www.uradprace.cz/web/cz/-/specialista-specialistka-monitoringu-efes-kop-usti-nad-labem-18–01–2023

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.