- 30 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
NÁPLŇ PRÁCE: realizuje monitoring zaměstnavatelů v příslušnosti kontaktního pracoviště v místě výkonu práce, zajišťuje monitoring volných pracovních míst v příslušnosti kontaktního pracoviště v místě výkonu práce, uskutečňuje poradenství pro zaměstnavatele, řídí informační schůzky pro zaměstnavatele, organizačně zajišťuje a vede semináře se zaměstnavateli, setkání se zaměstnavateli (miniburzy a minipřehlídky), předvýběrová (výběrová) řízení uchazečů pro zaměstnavatele, podílí se na dalších jednorázových aktivitách organizovaných ÚP ČR (trh pracovních příležitostí, trh sezónních prací, přehlídka pracovních příležitostí, olympiáda technických profesí, burza škol, exkurze do vzdělávacích zařízení a exkurze k zaměstnavatelům), ve spolupráci s útvary zaměstnanosti KoP ÚP ČR zajišťuje výběr a předvýběr vhodných uchazečů o zaměstnání. Informuje zaměstnavatele o situaci na trhu práce a nástrojích aktivní politiky zaměstnanosti, zajišťuje potřeby zaměstnavatelů v oblasti trhu práce (potřeby a kvalifikace pracovní síly), předává informace dalším zainteresovaným útvarům ÚP ČR (trh práce, zprostředkování, poradenství, EURES poradci), eviduje a administruje údaje o zaměstnavatelích, konaných akcích a předávaných informací útvarům ÚP ČR, spolupracuje s vedoucími pracovníky a dalšími zaměstnanci pracoviště v místě výkonu práce a v rámci působnosti kontaktního pracoviště
POŽADAVKY: minimálně ukončené VŠ bakalářské, výborné komunikační schopnosti, odpovědnost, samostatnost, flexibilita, bezúhonnost, profesionální vystupování, psychická odolnost, výhodou je znalost práce programů OK práce, ArsysX
NABÍZÍME: 5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna (sick days), 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí, stravenky v hodnotě 90 Kč, příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb, odměny k životním a pracovním výročím, platové zařazení v 11. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy, po zkušební době možnost přiznání osobního příplatku,
předpokládaný nástup od 16.5.2022, pracovní poměr na dobu určitou (po dobu mateřské a rodičovské dovolené, nejdéle po dobu trvání projektu, tj. do 30.6.2023) se zkušební dobou 6 měsíců (určena v souladu s § 178 odst. 3 zákona o státní službě, v platném znění)
KONTAKT: v případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 28.dubna 2022 na uvedenou e-mailovou adresu. Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků. Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.