- 44 000 – 52 000 Kč
- Plný úvazek

REFERENT/KA NÁKUPNÍHO ODDĚLENÍ VM
POŽADUJEME: Hledáme nového kolegu/yni s technickým vzděláním nebo praxí na obdobné pozici. Potřebný je pro nás Tvůj aktivní přístup k práci, výborné vyjednávací schopnosti a dovednosti na PC (MS Office nutností, SAP velkou výhodou, ne však podmínkou). Vzhledem k charakteru práce se těšíme na někoho spolehlivého, pečlivého s dobrými komunikačními schopnostmi a milým vystupováním. Oceníme Tvou chuť se něco naučit a také učit nás. Znalost sortimentu podmínkou (elektromateriál, elektroinstalace, svítidla, kabely).
NÁPLŇ PRÁCE: Pravidelný kontakt se stávajícími dodavateli, řízení jejich výkonu a reklamací. Optimalizace skladových zásob. Administrativní agenda (zadávání dat, zpracování objednávek, příprava a sledování jejich plnění). Analýza dodavatelského trhu. Příprava požadovaných reportů pro svěřené oblasti. Komunikace se všemi odděleními napříč společností.
NABÍZÍME: Velmi stabilní práci, práci na plný úvazek. Možnost pracovat v prostředí české, perspektivní, stabilní a úspěšné společnosti. Zajímavé finanční ohodnocení- čím šikovnější budeš, tím vyšší budou Tvoje prémie. Zaměstnanecké benefity: stravenky v hodnotě 70 Kč, zvýhodněné mobilní tarify pro rodinu, bezúročné půjčky, možnost nákupu zboží za zaměstnanecké ceny. Čekají Tě kolegové se smyslem pro humor a chutí do práce, pravidelné školení a prostor pro seberealizaci. V neposlední řadě Tě čekají teambuildingové akce, jelikož si uvědomujeme důležitost správně fungujícího kolektivu.
PRVNÍ KONTAKT: Životopisy zasílejte e-mailem: e-mail přes , do předmětu prosím uveďte: Referent/ka nákupního oddělení
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?