- 37 000 – 42 000 Kč
- Plný úvazek
SPECIALISTA/KA PLATEBNÍHO STYKU
POŽADUJEME: SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru. Zkušenost na obdobné pozici, ideálně se zajištěním platebního styku pro společnost s bankovními účty po celé Evropě. Uživatelská znalost MS Excel. AJ na minimální úrovni dorozumění se přes e-mail. Odolnost, asertivitu a dobré komunikační dovednosti. Proaktivní přístup k řešení každodenních úkolů. Samostatnost, spolehlivost a pečlivost!
NÁPLŇ PRÁCE: Zodpovědnost za organizaci a fungování platebního styku. Zodpovědnost za řádné a včasné odeslání všech plateb, párování plateb a započítávání faktur s dobropisy. Komunikace v češtině i angličtině s bankami a dodavateli. Plánování a řízení cashflow. Sledování likvidity.Spolupráce s IT. Proaktivní zadávání podnětů na zlepšení interních systémů a finančních procesů. Spolupráce při zavádění nových finančních produktů a služeb a jejich vyhodnocování.
Hledáme kolegu se zkušenostmi, který/á bude zodpovědný/á za správné fungování platebního styku a řízení cashflow. Hledáme někoho, kdo se snaží věcem porozumět a je aktivní v řešení problémů. Neočekáváme, že budete vědět vše hned, ale je pro nás důležité, aby vás práce bavila a chtěl/a jste se v ní dále rozvíjet.
Jsme český internetový obchod prodávající jak do české republiky, tak do EU. Patříme mezi největší prodejce cizojazyčné literatury. Díky jedinečnému konceptu podnikání jsme stabilní a stále rostoucí firmou pohybující se v oblasti e-commerce. Jsme rodinnou firmou. Ve firmě se všichni známe, jsme zvyklí se navzájem podporovat a chovat se k sobě lidsky. Prostředí, ve kterém pracujeme je dynamické, každý den řešíme něco nového, ale vždy se stihneme zastavit u dobré kávy.
NABÍZÍME: Sleva na prodávaný sortiment. Občerstvení na pracovišti. Stravenky. Pružná pracovní doba. Přátelské prostředí odpovídající rodinné firmě do 50 zaměstnanců.Zázemí stabilní společnosti s dynamickým rozvojem. Mzdové ohodnocení v závislosti na praxi a vzdělání. Firemní benefity – příspěvek na stravování, občerstvení na pracovišti, sleva na prodávaný sortiment, vánoční prémie.
Novému člověku vše vysvětlíme a věnujeme mu čas při zaškolení.Jsme zvyklí pomáhat si a podporovat se. V našem týmu je legrace a pohoda.
PRVNÍ KONTAKT: životopis a motivační dopis zašlelte na adresu: e-mail přes .
Ov.email: 3.9.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?