- Plný úvazek

Místo výkonu práce: Kaprova 14/13, Josefov, Praha
Kontaktní osoba: p. Dalskiy Stanislav, e-mail: e-mail přes
Vzdělání: úplné střední odborné s vyučením i maturitou, úplné střední odborné s maturitou (bez vyučení), vyšší odborné, bakalářské.
Požadavky: požadujeme SŠ/VŠ vzdělání (obor žurnalistiky nebo příbuzný), schopnosti připravit obchodní a společenské akce pro interní klientelu, týmovou práci, uživatelskou znalost PC, znalost angličtiny a ruštiny na úrovni C1 nebo rodilý mluvčí. Je nutností min. 2 roky praxe v monitorování medií, rozvoji a tvorbě příspěvků do zvolených médií. Výhodou je zkušenost s vymýšlením komunikačních plánů k realizaci komunikace mezi vedením a zaměstnanci / partenery / médii, provádění průzkumu trhu, využití sociálních sítí a blogů pro práci s médii. Náplní práce bude i každodenní styk s médii a partnery.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?