- 30 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Místo výkonu práce: 5. května 106/9, 351 01 Františkovy Lázně. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok). Pracovní doba: Po-Pá 8:00–16:30 h (po domluvě lze upravit). Náplň práce: vedení týmu komunikačního a rezervačního centra, podíl na tvorbě obchodní strategie společnosti, produktů a nabídek, podpora vedení v obchodních aktivitách. Požadujeme: aktivní znalost práce na PC, aktivní znalost NJ, zodpovědnost, iniciativa, samostatnost, týmová spolupráce, pečlivost, chuť učit se novým věcem. Nabízíme: práce ve stabilní společnosti, pěkné lázeňské prostředí, zajímavé finanční ohodnocení s vysokým podílem motivační složky, prémie ke mzdě, benefity (příspěvek na penzijní fond, závodní stravování a mnoho dalších). Kontakt pro zájemce: telefonicky (volat 8:00–15:00 h) anebo e-mailem (zaslat motivační dopis a strukturovaný životopis).

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.