- 25 000 – 28 000 Kč
- Plný úvazek
místo výkonu práce: Město Žatec
Pracovník zodpovídá:
za vedení evidence došlých faktur a jejich předání k likvidaci a odsouhlasení příslušným odborům MěÚ dle schváleného oběhu účetních dokladů
za kontrolu náležitostí evidovaných faktur a platebních poukazů vystavených jednotlivými odbory
za vedení knihy došlých faktur
za zpracování předepsaných dokladů týkajících se peněžního a zúčtovacího styku právnických a fyzických osob prostřednictvím peněžních ústavů, a to u všech účtů, které má město uzavřené
za provádění platebního a zúčtovacího styku v souladu s platnými právními předpisy
za správnost účetních výkazů příspěvkových organizací
za odeslání účetních výkazů příspěvkových organizací KÚ Ústeckého krajeza návaznost rozborů hospodaření příspěvkových organizací na jejich účetní výkazy
osobní příplatek + stabilizační odměna
vzdělávání v rámci prohlubování kvalifikace
pravidelný růst platu
příspěvek na kulturu, sport, rehabilitaci a vzděláván
příspěvek na vitaminové doplňky či očkování
příspěvek na životní nebo penzijní pojištění
možnost účasti na sportovních turnajích v rámci reprezentace města Žatec,
společenské a kulturní aktivity
stabilní a profesionální zázemí
přátelský kolektiv
osobní příplatek + stabilizační odměna
vzdělávání v rámci prohlubování kvalifikace
pravidelný růst platu
příspěvek na kulturu, sport, rehabilitaci a vzděláván
příspěvek na vitaminové doplňky či očkování
příspěvek na životní nebo penzijní pojištění
možnost účasti na sportovních turnajích v rámci reprezentace města Žatec,
společenské a kulturní aktivity
stabilní a profesionální zázemí
přátelský kolektiv
Písemné přihlášky včetně příloh doručí uchazeč na adresu:
Městský úřad Žatec
Útvar tajemníka úřadu
nám. Svobody 1, 438 01 Žatec
nebo osobně prostřednictvím podatelny Městského úřadu Žatec, nejpozději do 06.06.2022 do 09:30
Přihlášky doručené po tomto datu budou vyřazeny. Obálku označte heslem VŘ Bankovní styk 01.
Více na stránkách www.mesto-zatec.cz

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.