- 55 000 – 65 000 Kč
- Plný úvazek

Hlavní náplň činnosti:
Vyřizování úkonů ve správním řízení, včetně dílčích částí správního řízení, jako opatřování podkladů, vydávání rozhodnutí, ověřování a došetřování, kontrola a oprava nesprávností, sepisování protokolu o ústním jednání a ústním podání, vyřizování stížností a oprav.
Provádění prvotní registrace uchazečů či zájemců o zaměstnání a základní poučení
o jejich právech a povinnostech.
Zabezpečování poradenské a informační činnosti pro zájemce a uchazeče
o zaměstnání, zejména o možnostech zařazení a vedení v evidenci uchazečů
a zájemců o zaměstnání a o podmínkách nároku na podporu v nezaměstnanosti, při rekvalifikaci a řešení kompenzací.
Zajišťování veškeré administrativní činnosti související se správním řízením.
Příprava podkladů pro exekuční srážky, a jejich následné odesílání na útvar pohledávek a exekucí.
Spolupráce se správními úřady, územními samosprávnými celky, orgány sociálního zabezpečení, orgány pomoci v hmotné nouzi, orgány státní zdravotní správy, zaměstnavateli a dalšími subjekty podle zvláštních právních předpisů při realizaci opatření souvisejících s rozvojem trhu práce a se zaměstnaností.
Samostatné seznamování se s právními předpisy v oblasti zaměstnanosti a v rámci své činnosti a jejich aplikace v praxi.
Další úkoly dle pokynů přímého nadřízeného.
HLÁSIT SE: V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději dne 18. ledna 2023 na e-mailovou adresu e-mail přes
Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků. Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?