- 39 000 – 78 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Místo výkonu práce: ÚP ČR, kontaktní pracoviště, Pardubická č.p. 310, Chrudim
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na služební místo odborný/vrchní referent – specialista evidence a dávek PvN v Oddělení zprostředkování, evidence a podpor v nezaměstnanosti Kontaktního pracoviště Chrudim Krajské pobočky Úřadu práce ČR v Pardubicích.
Generální ředitel Úřadu práce České republiky, jako služební orgán, příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě (dále jen „zákon“), vyhlašuje výběrové řízení na služební místo: odborný/vrchní referent – specialista evidence a dávek PvN v Oddělení zprostředkování, evidence a podpor v nezaměstnanosti Kontaktního pracoviště Chrudim Krajské pobočky ÚP ČR v Pardubicích, ID 11006826, v oboru služby „Zaměstnanost“.
Služba na tomto služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu neurčitou. Služební místo je zařazeno podle Přílohy č. 1 k zákonu o státní službě do 9. platové třídy.
Hlavní popis činnosti vykonávané na služebním místě: Zajišťování agendy podpory v nezaměstnanosti, podpory při rekvalifikaci a kompenzace. Kontrola výplaty podpory v nezaměstnanosti, podpory při rekvalifikaci a kompenzace. Přijímání nových uchazečů o zaměstnání do evidence. Zajišťování agendy přiznávání, nepřiznávání, odejmutí, zastavení nebo vrácení výplaty podpor v nezaměstnanosti. Zajišťování a vyřizování agendy došlé a odeslané pošty. Zajišťování odpovědí soudům, policii, exekutorům a organizačním složkám státu. Vykonávané činnosti předpokládají velmi dobrou orientaci v zák. č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti a zák. č. 500/2004 Sb., správní řád.
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 29. dubna 2022, tj. v této lhůtě zaslané prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu sídla organizačního útvaru služebního úřadu: Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Pardubicích, Boženy Vikové – Kunětické 2011, 530 02 Pardubice, nebo osobně podané na podatelnu organizačního útvaru služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu organizačního útvaru služebního úřadu
nebo prostřednictvím veřejné datové sítě do datové schránky ID 4p2zpna. Formulář žádosti tvoří přílohu č. 1 tohoto oznámení uloženou v úvodu textové části výběrového řízení. Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotevírat“, a „Výběrové řízení pod č. j. UPCR 2022/32331–78099809“.Další informace ohledně výběrového řízení: https://www.uradprace.cz/web/cz/Odborný/vrchní referent – specialista evidence a dávek PvN, KoP Chrudim
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?