- Plný úvazek
Hlavní náplň činnosti:
- Zajišťování agendy přiznávání a nepřiznávání podpory v nezaměstnanosti, podpory
při rekvalifikaci – zajišťování dokladů pro rozhodování o podpoře v nezaměstnanosti,
jednání s klienty, zaměstnavateli a úřady, rozhodování ve správním řízení.
- Vyřizování korespondence týkající se součinnostních dotazů.
- Vedení spisové dokumentace, archivace písemností.
Kvalifikační a další požadavky:
- Ukončené středoškolské vzdělání s maturitou.
- Základní orientace v zákoně 435/2004 Sb. o zaměstnanosti a navazujících předpisů.
- Praxe v oblasti zaměstnanosti výhodou.
- Výborná uživatelská znalost práce s PC, zejména MS Word.
- Psychická odolnost při jednání s klienty.
- Schopnost pracovat v týmu, vysoké pracovní nasazení.
- Samostatnost, pečlivost, důslednost.
- Organizační a komunikační schopnosti.
- Stylistické schopnosti při práci s textem.
Pracovní podmínky:
- Platové zařazení v souladu s platnými právními předpisy, platová třída 9.
- Pružná pracovní doba – plný úvazek.
- Předpokládaný nástup červen 2023.
- Pracovní poměr na dobu určitou (zástup za rodičovskou dovolenou) se zkušební
dobou 6 měsíců (určena v souladu s § 178 odst. 3 zákona o státní službě, v platném
znění)
Zaměstnanecké výhody:
- 5 týdnů dovolené
- 5 dní indispozičního volna (sick days)
- 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí
- stravenky v hodnotě 100 Kč
- příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb
- odměny k životním a pracovním výročím
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete prosím elektronicky motivační dopis s uvedením
názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis, nejpozději do
9. května 2023 na e-mailovou adresu: e-mail přes
Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků.
Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.



