Vedoucí pracovník/pracovnice - samostatný/á odborný/á knihovník/knihovnice

Pardubice
24.790 – 38.570 Kč

Máte zkušenosti s nákupem či odborným knihovnickým zpracováním fondů, organizační schopnosti a chuť podílet se na rozvoji moderní knihovnické praxe? Umíte se orientovat v knihovních standardech a systému zpracování fondů? Umíte komunikovat s lidmi? Orientujete se aktivně ve vydavatelských plánech? Jste pečlivý/á a spolehlivý/á? Jste organizačně schopný/á? Pak hledáme právě Vás!
Náplň práce: Vedení a koordinace tří oddělení:
Akvizice (získávání dokumentů) – zajišťuje všechny procesy akvizice dokumentů v souladu s definovaným plánem doplňování fondu, a to pro všechny způsoby získávání dokumentů. Zabezpečuje a provádí zákl. vstupní zpracování dokumentů, sleduje statistické ukazatele spojené s touto činností.
Katalogizace (odborné zpracování dokumentů) – vykonává náročné specializované práce v oblasti jmenné a věcné katalogizace a systémově koncipuje a koordinuje katalogizační praxi.
Technické zpracování (fyz. příprava dokumentů) – soubor činností, které fyzicky připravují knihovní dokumenty (knihy, časopisy, brožury aj.) k tomu, aby mohly být zařazeny do fondu a zapůjčovány čtenářům.
Odpovědnost za celý proces – od výběru dokumentu až po jeho zpřístupnění čtenářům.
Řízení odborného zpracování knihovního fondu (katalogizace, třídění, evidence, ochrana a revize).
Koordinace s ostatními odděleními knihovny a externími partnery (v ČR i v zahraničí).
Sledování a aplikace mezinárodních katalogizačních standardů.
Účast na výzkumných a vývojových projektech v oblasti knihovnictví.
Metodická a konzultační podpora v rámci zpracování fondů.
Co požadujeme:
Minimálně VŠ vzdělání knihovnického směru nebo příbuzném oboru odpovídajícího zaměření.Dobré komunikační dovednosti, organizační schopnosti.Pečlivost, schopnost rychle se učit.Schopnost orientovat se v knihovních standardech, znalost systému zpracování knihovních fondů, znalost práce s národními autoritami. Kreativitu, organizační schopnosti, systematičnost a důslednost, časovou flexibilitu.Schopnost samostatné i týmové práce.Morální bezúhonnost, zdravotní způsobilost, odolnost vůči stresu.Vyšší počítačovou gramotnost.Praxe v oblasti katalogizace, akvizice, správy fondů a vedení týmu je výhodou. Ochotu učit se i sdílet znalosti s kolegy.
Co nabízíme: Plný pracovní úvazek ve veřejné knihovně na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou. Zkušební doba 4 měsíce.
Platové podmínky dle nařízení vlády ČR č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě a NV č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě (10.-11. platová třída)
Prosíme o zaslání motivačního dopisu a strukturovaného životopisu s komentovaným přehledem dosavadní praxe.
Souhlas se zpracováním os.údajů dle zákona č. 101/2000 Sb. v následujícím znění: „Prohlašuji, že v souladu s ustanovením § 5 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, souhlasím se zpracováním svých osobních údajů uvedených v této přihlášce a jejích přílohách, které tímto poskytuji na dobu jednoho roku Krajské knihovně v Pardubicích, příspěvkové organizaci Pardubického kraje, pro jejich další zpracování za účelem výběru vhodného kandidáta/kandidátky na obsazení vypisované pracovní pozice.“ Přihlášky, které nebudou splňovat uvedené požadavky, nebudou zařazeny do výběrového řízení.
Případné dotazy zodpoví: Mgr. Eva Slavíková, tel. zobrazit tel. číslo .
K výběrovému řízení pozveme pouze vybrané uchazeče. Pokud vybereme do druhé fáze výběrového řízení uchazeče, jejichž profily lépe odpovídají našim požadavkům, dáme vám vědět. KK si vyhrazuje právo nevybrat žádného z uchazečů, případně výb. řízení zrušit bez udání důvodu.
Zpracované a požadované materiály zašlete nejpozději do 17. 11. 2025, vždy s označením VŘ PR 05/25 :
Poštou na adresu: Krajská knihovna v Pardubicích, Pernštýnské náměstí 77, Pardubice, 530 03 – dopis viditelně označte „VŘ PR 05/25 – neotvírat!“
E-mailem: e-mail přes odpovědní formulář, do předmětu uveďte: VŘ PR 05/25

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

CRI ameba.eu, s.r.o. | CRI ameba.eu, s.r.o. | Černá za Bory, Pardubice Černá za Bory, Pardubice
  • 27 940 – 32 940 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra | Správa uprchlických zařízení… | Zelené Předměstí, Pardubice Zelené Předměstí, Pardubice
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 4. listopadu
Go Digital! a.s. | Go Digital! a.s. | Zelené Předměstí, Pardubice Zelené Předměstí, Pardubice
  • 22 000 – 27 000 Kč
  • Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 3. listopadu
Montáže Brož s.r.o. | Montáže Brož s.r.o. | Pardubice Pardubice
  • 40 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. listopadu

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Enter-Prise Sorting, s.r.o., Česká spořitelna, a.s., CRI ameba.eu, s.r.o., Česká pošta, s.p., Deklarace odpovědného podnikání z. s., Péče o duševní zdraví, z.s., ARCgroup s.r.o., Delirest services s.r.o., Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, Go Digital! a.s., Nefrito laboratories, s.r.o., INDUCTLINE machines s.r.o., Montáže Brož s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., Rex Concepts PLK Czech s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., SATUM CZECH s.r.o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Referent / Referentka, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Kurýr / Kurýrka, Logistik / Logistička, Operátor / operátorka expedice, Pracovník / pracovnice poštovního provozu, Skladník / Skladnice, Specialista / specialistka logistiky, Speditér / Speditérka, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Provozní / F&B Manager, Marketingový specialista / specialistka, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Bednař a obalovač / Bednařka a obalovačka, Florista / Floristka, Květinář / Květinářka, Uklízeč / Uklízečka, Dělník / Dělnice, Obsluha vysokozdvižných vozíků, Přípravář / Přípravářka, Rozpočtář / Rozpočtářka, Sociální pracovník / pracovnice, Obchodní manažer / manažerka, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Technik / technička automatizace, Finanční účetní, Mzdový / mzdová účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Zelené Předměstí, Pardubice, Chrudim, Černá za Bory, Pardubice, Pardubice, Chrudim IV, Chrudim, Celá ČR, Pardubice-Staré Město, Pardubice

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

auto na dobu neurčitou na dobu určitou zkušenost